12. I'm in love

819 65 62
                                    

"Πηδα" απαιτει μεσα απο το φιλι και υπακουω.

Με σηκωνει στην αγκαλια του και περπατάει στο δωματιο του χωρις να σπασει το φιλι. Κλωτσαει την πορτα να ανοιξει και μπαινει μεσα. Με αφηνει στο κρεβατι και πέφτει απο πανω μου στηριζοντας το βαρος του στους αγκωνες του δεξια και αριστερά απο το κεφαλι μου.

Τα χερια μου τρέχουν στο προσωπο του, τραβωντας τον πιο κοντα μου, γρατζουνωντας ελαφρως τις γωνιες του σαγονιου του. Μας γυρναω και ανεβαινω πανω του. Του βγάζω την μπλουζα και περναω τα χερια μου πανω απο τους κοιλιακους του, και το στηθος του, και τα μπρατσα του.

Σπαω το φιλι και αρχιζω να αφηνω μικρα υγρα φιλια στο σαγονι του κατεβαινοντας προς το στερνο του.

Η αναπνοη του γινεται πιο βαρια, γρηγορη, κατι που με ευχαριστει αφανταστα αφου ξερω οτι τον επηρεαζω.

"Φτανει!" γρυλιζει και μας ξαναγυρναει. Αφηνω ενα γελακι και χαμογελαει πριν σκύψει να με φιλησει.

Ξεφορτωνεται την μπλουζα μου και η γλωσσα του τρεχει στο σωμα μου, δαγκωνει και ρουφαει το δερμα μου αφηνωντας σημαδια στο λαιμο μου.

"Carter" αναστεναζω. Το αγγιγμα του ειναι η σωτηρία μου. Ειναι λυτρωση. Με παιρνει απο αυτον τον κοσμο και με ανεβαζει.

"Μ'αρεσει οταν λες το ονομα μου" ψιθυριζει διπλα στο αυτι μου, δακγωνοντας τον λοβο μου.

"Ξαναπες το" απαιτεί.

"Carter" ξαναειπα με εναν αναστεναγμο και τον ενιωσ να χαμογελαει στον λαιμο μου.

Με κοιταξε στα ματια χαμογελωντας αλλα ξαφνικα το χαμογελο του μετατραπηκε σε μια σκεπτικη εκφραση.

"Εισαι καλα;!" ρωτησα πιανοντας τα μαγουλα του αλλα επιασε τα χερια μου και με απομακρυνε.

Σηκωθηκε απο πανω μου και καθησε στην ακρη του κρεβατιου ακουμπωντας το κεφαλι του στα χερια του.

Κοιτουσα το ταβανι αμηχανα. Μετανιωσε. Δεν θελει να κανει κατι μαζι μου. Γιατι να θελει να κανει κατι μαζι μου;

Σηκωθηκα και πηγα να φυγω αλλα η φωνη του με σταματησε.

"Tori, δεν κανω σχεσεις. Απλα...δεν μπορω. Αλλα δεν θελω να παιξω μαζι σου οπως με τις υπολοιπες. Δεν εισαι της μιας βραδιας" λεει κοιταζοντας το πατωμα.

The Newcomer | ✔ Where stories live. Discover now