36. Περι ορεξεως... καμια γαριδα;

575 47 35
                                    

"Θελω να βαλω τα κλαματαααα!!!"

"Σταματα να γκρινιαζεις ρε! Θα σου βρουμε κατι που να σου ταιριαζει και να κρυβει και το πριξιμο!"

"Ειμαι σαν φαλαινα! Δεν χωραω πουθενα! Και πεινάω ολη την ωρα! Τρωω και ξανατρωω και μαντεψε! Ξανατρωω!!" λεω χωνοντας ενα κρακερ στο στομα μου.

Ναι! Kate εδω με τις κολλητες/ηλιθιες να προσπαθουμε να μου βρουμε νυφικο! Αλλα σιγα μην μπει η θαλασσια ελεφαντινα σε νυφικο! Πως με καταντησε ετσι ο μαλακας! Και αυτος περναει μια χαρα. Με τον Carter, στο playstation. Σπουδαιος πατερα θα γινει!

Σταματα να μυξοκλαιγεσαι! Φικι φικι δεν ηθελες;! Φατα τωρα! Και μην τα ριχνεις μονο στον αλλον.

Σκασε Revi!

Γιατι μου μιλάς ετσι; Δεν φταιω εγω! Εγω φωναζα να παρετε προφυλαξεις αλλα ησουν πολυ απασχολημενη με δυο ζευγαρια χειλια για να ακουσεις την συνειδηση σου!

Ηλιθιο.

"Δες αυτο! Αυτο θα καλυπτει το πρήξιμο, που ισα που φαινεται γιατι εισαι μολις δυο μηνων εγκυος, αλλα εχε χαρη ο γιατρος ειπε να μην σε ταραζουμε" λεει η Tori και μου δεινει αλλο ενα νυφικό.

Μπαίνω ξανα στο δοκιμαστηριο με την υπαλληλο του οικου νυφικων για να με βοηθησει να το βάλω και μολις το φορεσω ξαναβγαινω για να με δω στο καθρέπτη.

"Αυτο ειναι υπέροχο επανω σου. Κοιτα τι κωλο σου κανει!" λεει η Nina ενθουσιασμενη.

"Θα συμφωνησω γλυκια μου" λεει η μαμα μου και γυριζω να δω τον κωλο μου που οντως δειχνει damn sexy σε αυτο το φορεμα.

Τυφλα να χει η Kim η Kardashian.

"Μ'αρέσει και το μπουστο καρδιας. Τονιζει το στηθος σου" λεει η Tori και το ξανακοιταζω στον καθρεφτη.

Οντως μ'αρέσει. Αυτο ηταν; Βρηκα νυφικο; Τοση γκρινια για το τίποτα. Τρια νυφικα δοκιμασα ολο κι ολο.

Ανυπομονω για τον γαμο. Στην αρχη ημουν πολυ αγχωμενη με το ολο θεμα του μωρου αλλα μετα αλλαξε γνωμη κι ο μπαμπας μου, του την αλλαξε η μαμα με το ζορι βασικα, και ο Chris απλα ειναι τοσο υπερπροστατευτικος και γλυκουλης απο τωρα. Απλα τον φανταζομαι χαζομπαμπα και τρελαινομαι.

Γαμω τις ορμονες σου... Διπολικη κατάντησες.

Ειμαι εγκυος που να πάρει η ευχη! Δικαιολογουμαι!

Σου μυριζουν γαρίδες;! Omg! Μυριζουν γαριδες! Και τι δεν θα εδινα τώρα για μια γαριδομακαροναδα.

The Newcomer | ✔ Donde viven las historias. Descúbrelo ahora