"Abang! Lepaslah! Sakitlah!" Husna meronta-ronta supaya dapat melepaskan diri daripada pegangan Harris. Namun, malang. Langsung tak membuahkan hasil. "Abang!" Panggil Husna sekali lagi namun Harris hanya mengendahkan.
Tiba sahaja di bilik mereka, Harris mencampakkan tubuh Husna ke atas katil. Dia mula melonggarkan ikatan tienya dan butang baju kemeja dibuka satu per satu. "Apa kurangnya aku Husna?! Ha? Apa?!" Herdik Harris seraya melemparkan bajunya di atas lantai. Hanya baju dalam yang menutupi tubuhnya.
Husna menggeleng laju. Air matanya yang tadi merembes perlahan, kini merembes dengan laju. "Ab..abang.." nada Husna bergetar apabila memanggil nama panggilan Harris. Memang nampak dengan jelas Husna sangat takut dengan perubahan Harris.
"Cakap dengan aku Husna. Cakap!! Apa kurangnya aku?!" Herdiknya lagi.
Kali ni, Harris melonggarkan tali pinggangnya dan dilempar ke tepi. Aku rasa, korang dapat agak kan Harris nak buat apa? Husna menggeleng-geleng. Dia ingin bangkit dan menghalang daripada peristiwa seperti ini terjadi. Ya. Dia tak nak benda seperti ini berlaku lagi.
Pegangan di lengan Husna menghentikan perbuatan Husna. "Kau nak pergi mana?!"
"Abang, please stop. Sayang tak nak abang buat sayang macam hari tu lagi. Sayang tak nak," selesai berkata sedemikian, tangisan Husna semakin kuat. Tangan Harris digenggam dan dia memandang Harris. Kepala digelengkan. Cuba meminta simpati.
"Kau ingat aku akan simpati dengan kau ha?! After what you've done?! No way!!" Tubuh Husna sekali lagi dilemparkan di atas katil. Harris segera mencapai tali pinggang yang berada di lantai dan digunakan untuk mengikat tangan Husna. Husna menggeleng berkali-kali dengan tangisan yang tak berhenti.
Husna cuba melepaskan diri namun dia semakin terjerut dengan ikatan itu sendiri. Taktik ikatan mana yang Harris gunakan tapi taktik ni sangat berkesan atas dirinya. Husna memandang mata Harris. Mata yang penuh dengan amarah, dendam dan cemburu. Husna tahu dan yakin bahawa Harris sangat menyayanginya namun.. penyakit Harris yang menghalang kasih sayang ini daripada terus bercambah.
Harris memandang Husna dengan pandangan yang sukar ditafsirkan. Tangannya menyentuh wajah Husna. "Kau yang mulakan dulu Husna. Kau yang buat aku jadi macam ni. Aku tak nak. Tapi kau yang tukarkan aku jadi macam ni." Husna menggelengkan kepala berkali-kali. "Tak. Sayang tak nak abang jadi macam ni. Sayang nak abang yang dulu. Yang imamkan sayang. Please. I'm begging you."
"Shh honey. You should receive this punishment. Plus, I miss you so much," nada yang Harris gunakan sangat sensual bagi diri Husna. Husna menggelengkan kepala berkali-kali. "Abang, please jangan layan sayang macam ni," katil mereka sedikit bergegar apabila Harris mula mengambil tempat. Harris menggelengkan kepala dengan perlahan. Tangannya naik mengusap rambut Husna dengan perlahan.
Perlahan-lahan tangannya turun ke dahi, hidung, pipi dan ya. Akhir sekali, bibir. "Mungkin ni boleh ajar kau betapa sakitnya hati aku bila nampak kau dengan lelaki lain." Perkataan 'sakit' ditekankan. Entah mengapa nada Harris kali ni sungguh menyeramkan. Bagaikan seorang psiko hendak membunuh mangsanya.
"Abang,jangan macam ni please. Sayang merayu. Please abang. I love you so much. Please abang." Husna cuba untuk memanipulasikan Harris dengan menggunakan ayat sebegini. Tapi apa yang dia dapat hanyalah sentuhan yang dia tak pernah merelakan. Sentuhan yang dia belum bersedia saat ini.
"I love you too."
Bukan ini yang Husna nak. Langsung tidak tapi, Harris sekarang yang menguasai diri dia. Dia, sebagai isteri, cuba untuk merelakan walaupun hakikatnya jauh di sudut hati dia, dia enggan.
Enggan.
***
"Encik Nik, encik dibenarkan masuk sekarang," ujar salah seorang pembantu Tan Sri Irwan Hamdan yang lengkap berpakaian sut. Nik mengangguk lalu berdiri. Dia mengemaskan sedikit bajunya. Selamat berjaya Nik.
YOU ARE READING
Psycho Of Love
Romance[ The Great Writer Winner Novaestar Award 2017 ] "Senior...tolong lepaskan saya.." "Shhh my love" Dia bukan lelaki perfect. Dia gila. Dan dia psiko. Psiko akan kau. ⚠WARNING ONLY 15+ CAN READ THIS⚠ Start Publish: 21/12/2016 End Publish: 31/12/2017 H...