- Tudom - mondta March. - Én is mindennél jobban szeretlek. De gyenge vagyok, és képtelenség számomra ellenállni a csábításnak. Ezért teszem ezt veled. Bocsáss meg nekem! - egy vékony, foszlányos, szakadt, kopott kis könnycsepp gurult végig arcán, vizes barázdákat hagyva rajta.
Elkezdett mozogni, Vincent pedig követte könnyezését a gyönyörtől. Szorosan markolta a vajszín lepedőt, amint szeretője nagy lökésekkel mozgott benne.
Egy örökkévalóságig tartott szeretkezésük és már alig bírtam nézni. Valahogy mégsem tudtam elszakadni a látványtól, ahogy vonaglottak egymáson. A szobát betöltötték a nyögések, és hiába tapasztottam kezemet fülemre, nem bírtam őket kizárni. Bemásztak az apró lyukakon, be a cellákba, hogy csalóka sziluettjükkel halálra rémiszthessék a bent ülő, összekuporodott, meggyötört rabot. Körülvettek, szégyent űztek belőlem, keserű, visszarettentő táncaikkak. Lágyan suttogtak, mintha élvezném, holott lágy lejtésük csak méltatlan, szívbemarkoló kések döfése volt kegyvesztett elmémnek.
- March! - kiáltotta Vincent, mikor már újra a gyönyör határára ért.
Pár lökés következett, és a varázsló is követte az öntudatlan révületbe. Egy végső hullámzás a testükön, egy utolsó adrenalinlöket, mikor a vérükben valami felpezsdült utoljára, majd kényelmesen elterültek az ágyon, a takarót magukra húzva. Belesüppedtek az ágy kitárt karjaiba, a selyembe, mely a legnevesebb kínai selyemhernyók által szőtt kiváló, bársonyos kelme volt.
Leborultam a földre, a hátamon fekve néztem a hatszög alakú plafont. A szobában nem voltak lámpák, egyes- egyedül gyertyák, azok is csak a négy sarkán. A tűzgolyók lassan kialudtak, csak a fekete gyertyák folyatták viaszukat a kemény, hideg kőpadlóra.
Nem értettem, miért vagyok itt. Ugyan miért kell még mindig velük egy légtérben lennem? Már láttam, hogy együtt voltak. Immáron ismertem a múlt ezen pillanatát, és nem akartam többet tudni. Kelletlenül és teljesen üresen bámultam a derengő sötétségbe.
Órák teltek el. Kint süvített a szél, és az ablak résein is befújt. Már nem voltam olyan érzéketlen a környezetemmel szemben. Éreztem minden egyes simítását, amint jeges ujjaival vékony hálóingem alá nyúlt. Megremegtem, borzongtam, vacogtam. Szinte érezni lehetett, hogy valami rossz következik.
Felkeltem, majd átsuhanva az ajtón kiléptem a folyosóra. Egy pillanatra elvakultam, ahogy a fény ádázul beleveszett szemembe, de aztán felnyitottam pilláim, és szembesültem a rideg valósággal. Kint, a szoba előtt, katonák hadai álltak, várva a hátul álló király parancsára. A legelöl álló fegyveres alak mögött két hosszú, földig érő fekete öltözetet viselő alak foglalt helyet. Ők azt a célt szolgálták, hogy ha March ellenszegülne, varázslataikkal gúzsba kötözzék.
Visszasuhantam a baldachinos ágyhoz, majd rázni kezdtem először Vincentet, majd March- ot.
- Kelljetek fel! Itt vannak értetek. March! Vincent! Meneküljetek!
Nem tudtam megérinteni őket, nem bírtam segíteni rajtuk, akárhogy is akartam. A katonák rájuk törtek, és még mielőtt Vincent felébredt volna, már a hűvös vasbilincs kattant is csuklóján.
- Mi ez? - ordította Vincent, mikor már kifelé cibálták. - Eresszetek el! Nem csináltam semmit!
Kezét szerett mágusa felé nyújtotta, hátha segít rajta szerelme. De az meg sem mozdult. A szoba közepén állt, maga elé nézve. Senki sem értette viselkedését, még ő maga sem. Lebénult, mozdulni sem tudott. Elvétve, távolról hallotta a szavakat, amint Vincent az ő nevét kiáltozta. "March, March, March!" - de még csak ránézni sem bírt. Ahhoz túl hűséges volt az urához. És túl csalfa saját magához...
Megbénították a kötelékek. Mindenét a királynak ajánlotta és hűséget fogadott egy életre avatása napján. De ott volt szerelme, akinek a legfontosabbnak kellett volna lennie. Lassan térdre esett. Szemei üvegesen festették íriszei árnyalatát, a borostyánfoltok kivesztek belőle, majd csak a szürkeség maradt. Az egyetlen örök dolog életében: a nyomorult hűsége.
_____________________________________________
Kedves, drága almavirágok!
Nagyon köszönöm, hogy elolvastátok ezt a részt is, s reménykedem benne, hogy tetszett nektek.
Ezennel A lázadó foglyoknak vége, hamarosan hozom majd a következő fejezetet, amiben újra visszacsöppenünk a jelenbe. :D
Hatalmas puszi nektek: Haru Amadare
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sakkbábu
Gizem / GerilimEgy kastély, melybe azonnal visszaszáll az erő, amint királynője megérkezik. Egy fiú, akiből királynő lesz és egy király, aki embereit sakkbábukként használva lépked a bosszú mezején. S ki a bosszú célpontja? Talán még a királynő sem gondolná, hogy...