Kapitola 3

3K 129 0
                                    

"Ne." Usmál se Brumbál. "To skutečně ne. Ovšem mám pocit -" pohlédl na Harryho, Rona a Hermionu, dosud stojící u zdi. "- že nejsem sám." Také se po nich ohlédla. Posunula se a až nyní si uvědomila, že ležela na pracovním stole a toto bude nejspíše Severusův kabinet. Naznačila jim aby se posadili. Vypadali nervózně, jak si tak vedle ní opatrně sedali, až se musela usmát. "Tak, Pol, myslím že si z nás asi nejlépe dovedeš představit, co se vlastně stalo." Kývla. Sklopila hlavu a téměř zašeptala. "Byl to můj otec. Viděla jsem ho v Harryho očích, slyšela v jeho hlase, cítila  jsem ho z toho kouzla. Ty si to nepamatuješ, že Harry?" Podívala se po něm. "Ne. Nepamatuju si nic od chvíle, kdy jsem tě uviděl se tam vznášet." Přisvědčil Harry. "Protože tě posedl." "Cože?!" "Posedl. Hýbal tvýma rukama, mluvil tvými ústy... a ty sis nic nepamatoval. Ale dostat mě zpět ho naprosto vyčerpalo, proto se stáhl." "Ale může to udělat znovu." Zamyslela se. Pak se dotkla jeho jizvy. "Je tam. Ale z tohohle se bude vzpamatovávat ještě dlouho. Nejspíš si to nebude chtít hned tak zopakovat. Nemáš ještě nějaké mé věci?" Poslední věta už patřila Severusovi, který si sedl do křesla a zamyšleně ji pozoroval. "Medailon. Tu velkou, těžkou věc, která mě vždycky nutí zabít Brumbála, jen se jí dotknu. Myslím že si ji zvládneš najít sama." Ukázal na dveře, kterými přinesl její hůlku. Zvedla se a prošla do jeho ložnice. Bez zaváhání zamířila ke skříni, ze které skutečně vytáhla medailonek s velkým kroucenýn S ve tvaru hada. Byl to dárek od jejího otce. Vrátila se do místnosti a znovu si sedla, zatímco si medailon nasazovala na krk. Stále měla na sobě Snapeův plášť, tak se do něj alespoň pečlivě zakryla, co to šlo. Ne že by předtím byla odhalená, ale byla jí zima. Brumbál se usmál a mávnutím hůlky se na křesílku objevilo oblečení, černé, jak byla zvyklá. U otce vždy nosila černé věci. Usmála se a znovu zmizela v ložnici, tentokrát i s oblečením. Když se - již oblečená - vrátila, Brumbál o něčem tlumeně diskutoval s profesorem. Rychle hovor ukončil a pokynul Polyxeně, Harrymu, Ronovi a Hermioně, aby jej následovali.

Jeho DceraKde žijí příběhy. Začni objevovat