Kapitola 9

1.9K 95 0
                                    

Ten večer si od Hermiony půjčila pergamen a brk a načrtla postavu. Černookou vyzáblou tvář lemovanou černými vlnitými vlasy. Bellatrix měla svůj typický šílený výraz a v ruce svírala hůlku. "Ty znáš Bellatrix Lestrangeovou?" Ozval se překvapeně Ron. "Jo, proč?" "No, já jen..." zakoktal se. "V podstatě mě vychovala." "Já myslel, že je střelená odjakživa." Řekl Ron. "Možná. Mě osobně je sympatická." Otočila pergamen na druhou stranu a začala črtat další postavu. Ron však v rozhovoru pokračoval. "A jaká byla? Myslím podle tebe." "V pohodě. Když jsem byla malá, myslím moc malá na to, aby mě táta bral s sebou, když někam šel, většinou mě hlídala, pokud neměla úkol jinde." "Ty jsi chodila zabíjet s tvým otcem?" Vložila se do rozhovoru překvapeně Hermiona. "Asi od šesti let." Kývla Pol. "Zůstali jsme s Bellatrix samy doma. Já jsem ten den dostala hůlku, tak jsem jen tak zkoušela kletbu Imperio na myši. Zrovna jsem ji přiměla udělat stojku, když dovnitř vlítli dva bystrozorové. Bella jednoho stihla zabít, než ji druhý odzbrojil. Syčela na něj něco o mudlovských šmejdech a krvezrádcích. Řekl jí, že pokud mu nepoví kde jsem, zabije ji. Byl to hlupák, neohlédl se. Přestala jsem zkoušet Imperio a namířila ji na jeho záda. Přešla jsem na Cruciatus. Chvilku ječel, a mezitím mu Bellatrix sebrala hůlky. Tu svou i tu jeho. Pak dovnitř vlítl otec. Pěkně řádil, když viděl co se stalo. Během deseti minut z toho chlapa dostal všechno co chtěl. Regulus Black zradil. Druhý den mě vzal s sebou ho zabít." Když skoncila, uvědomila si, že se na niz pergamenu dívá její otec, oči zavřené a hůlkou si z hlavy vytahuje myšlenky. Ostatní ji zamyšleně pozorovali. "Jak se na to tvářil Sirius?" Zeptal se po chvíli Ron. "Nevím. Nikdy jsem ho neviděla." "Jakto?" "Nic s námi neměl. Nebyl to Smrtijed." "Cože?!" Rona to zřejmě šokovalo. "Ale já myslel..." "Nebyl to Smrtijed. Na to na něj Bella moc nadávala." Zasmála se Polyxena. "Půjdu si lehnout." Zvedla se. "Dobrou." "Dobrou." Odpověďěli Harry, Ron a Hermiona. Když usínala, napadlo ji, zda si nenašla přátele.

Jeho DceraKde žijí příběhy. Začni objevovat