Ráno se oblékla a sešla do společenské místnosti. Bylo brzy, krátce po svítání a tak tam bylo prázdno. Sedla si k nyní vyhaslému krbu a vzpomínala.
•••
Pán zla stál a pozoroval muže, který se krčil na zemi před ním. V rohu seděla asi šestiletá holčička, bledá černovláska s modrýma očima a hadem kolem ramen. "Mluv. Kdo ti řekl že má dcera bude tady?" Jeho hlas byl syčivý a chladný. Dívka na okamžik odpoutala pozornost od mužů a podívala se na korálovku, která slezla z jejích ramen na podlahu a zamířila k ležícímu muži. "Nevím, přísahám že nevím, byl to rozkaz shora, vážně nevím..." Blekotal muž. Byl evidentně vyděšený. "Lžeš, ubožáku, lžeš Lordu Voldemortovi. Crucio!" Ležící muž se zkroutil v křeči a ječel bolestí. V dívčiných očích se objevil záblesk, tak krátký že bylo těžké určit čeho. Její otec trhl hůlkou a muž znehybněl. Jen ležel a ztěžka oddychoval, když se mu na hruď vyšplhal drobný had a výhružně se vztyčil. Had něco zasyčel. Voldemort i dívka se usmáli. Dívčin úsměv byl však spíše úsměškem, těžce skrývanou snahou nerozesmát se. Složila nohy pod sebe po arabském způsobu a dál pozorovala dění. "Had mé dcery říká, že pokud okamžitě nezačneš mluvit pravdu, uštkne tě. Její kousnutí..." při těch slovech si klekl a pohladil hada po zádech."...je smrtelné. Je to velmi pomalé a bolestivé, a rozhodně je příjemnější říct pravdu." Do místnosti náhle vstoupila vysoká žena v černém, s černýma očima a vystupujícími lícními kostmi. "Nikdo se sem nedostane nepozorovaně, pane. Kolem celého pozemku jsou hlídky." Oznámila. "Výborně Bellatrix. Myslím že náš host již brzy odhalí našeho vševědoucího nepřítele. Nebo radši to kousnutí?" Jeho pozornost se vrátila k muži, aniž by přestal hada hladit. Belkatrix Lestrangeová si sedla do rohu vedle dívky. "Byl to Regulus, Regulus Black. Přísahám vám, byl to on." Vykřikl náhle muž. "Vážně? Zajímavé..." Protáhl líně Voldemort. "Ale nelžeš, vidím pravdu v tvé bezcenné krvezrádcovské mysli... Avada kedavra!" Zeleně se zablesklo a muž se zhroutil k zemi. Voldemort přešel k oběma ženám v rohu. "Belletrix, dohlédni aby má dcera šla dnes již spát. Zítra se se s tebou vydá potrestat zrádce Blacka." S těmi slovy odešel.
•••
"Polyxeno?" Harryho hlas ji vytrhl ze vzpomínek. V místnosti již byli všichni."V pořádku?" "Ano, jen jsem se zamyslela. Pojďme." Zvedla se a prošla s nimi otvorem v podobizně na snídani.
ČTEŠ
Jeho Dcera
FanfictionPolyxena byla zabita když Voldemort padl. O deset let později ji z mrtvých přivolá chlapec, který přežil. Dál? Uvidíte. Všechna práva patří J.K.Rowlingové.