Tak jak mówił Andrzej kilkanaście minut później jest w domu . Stoję w kuchni i patrzę na mamę , która próbuje wytłumaczyć całą tą sytuację, ani ja ani Andrzej nie mamy o czym z nią rozmawiać. Po co się tłumaczy przecież wiemy , że zdradziła Andrzeja , oszukiwała nas obydwojgu . Słuchamy dalej co mówi , ale nie odpowiadamy nawet na jej pytania , które nam zadaje . W końcu Andrzej wykrzykuje słowa , których nawet się nie spodziewałam , nie miałam nawet w myśli , że to zrobi , że to powie.
Andrzej: Chcę rozwodu - mówi , a ja nie mogąc uwierzyć co mówi stoję na baczność i przyglądam się im .
Mama: Jak to
Andrzej: Nie kocham Cię już od kilku miesięcy , na dodatek zakochałem się w innej . Zdradziłaś mnie , oszukiwałaś .
Mama: Jak to masz inną
Andrzej: Cię ciągle nie ma , nie sypiamy z sobą od kilkanastu miesięcy pożądnych miesięcy. Zrozumiałem , że w końcu nadszedł ten moment , w którym ci to mówię , że chce rozwodu .
Mama: Ale to moja praca , dlatego mnie tyle nie ma . Proszę ja Cię kocham , nie zostawiaj mnie .
Andrzej: Też mam pracę , ale jestem przy Katinie mojej Katinie , a ty dla mnie jesteś tylko byłą żoną i mamą Katiny.-Słucham całą rozmowe i słyszę takie rzeczy i myślę , że to moja wina , bo to ja jestem jego kobietą , to ja jestem tylko jego , to ja zaczęłam go podrywać. Nie spodziewałam sie , że będzie chciał rozwodu także , że powie że ja jestem jego .
Mama: Wiem , że jest twoja , nawet gdy nie jesteś jej biologicznym ojcem , ale między nami może być dobrze wystarczy , że zakonczysz związek z tą laską i będzie wszystko dobrze , ja zakończę tą pracę .
Andrzej: Jest moja , ale nie z powodu że byłem niby jej ojcem i że traktowałem ją jak córkę. Między nami nie będzie już nic i nigdy nie zakończę związku z moją ukochaną kobietą ja ją kocham to z nią chce mieć dzieci swoje dzieci, to z nią chce być do końca życia.
Mama: To jak ty traktujesz Katine -
Boże co on teraz powie , boję się że powie prawdę , że wszystko wyjdzie na jaw . Nie wiedziałam że on chce mieć ze mną dzieci , że chce być ze mną do końca życia . Cieszę się, że myśli w ten sposób .
Andrzej: Traktuje ją jak kobietę.
Mama: Jak kobietę nie rozumiem
Andrzej: Jest mądra , piękną kobietą. Traktuję ją jak kobietę czyli , że rozmawiamy jak przyjaciele
Mama: Dobrze -
Uuuuf tak się bałam , że jej powie , ale tego nie zrobił i dobrze . - Katina a ty czemu nic mi nie mowiłaś , że Tata ma kobietę.
Katina: Po pierwsze to nie tata ! Po drugie nie chciałam mówić , po trzecie co by Cię to obchodziło przecież zawsze czasu nie masz , po czwarte to ty rozwaliłaś związek , po piąte nie chcę Cię znać za to , że oklamywałaś mnie , po szóste nie chcę z tobą rozmawiać , widzieć , po siódme nie nawidze Cię . I wtedy zaczęłam płakać , wtedy moje uczucie do mamy wybuchło nie wiem co teraz czuję , ale wiem że jej nie nawidze i nie chcę jej znać za to co zrobiła . Wolę żeby nigdy nie wracała i się odwróciła i odeszła na zawsze .
Mama: Proszę wybacz , wiem źle zrobiłam tobie także Andrzejowi że nie powiedziałam , ale się bałam nie umiałam . Źle się z tym czułam ale nie mialam innego wyjścia musiałam to ukrywać przez tyle lat w sobie . Gdy był dzień ojca zawsze patrzyłam , gdy składasz mu życzenia , mówisz tato to było piękne z dnia na dzień czułam się gorzej , że nie powiedziałam.
Katina: nic więcej nie mów , nie chcę Cię już słuchać . - źle się czuję , smutna dziewczyna , która poznaje drugą twarz mamy . Nie mogę na nią patrzeć wychodzę z kuchni i słyszę ostatnie słowa
Andrzej: Nie nawidze Cię także za to , że mnie okłamywałaś i za to jak czuję się Katina , która płacze całymi nocami i dniami przez to co ty zrobiłaś - wchodzę do pokoju i rzucam się na łóżko i poduszką zakrywam twarz całą w łzach , które spływają bardzo często przez nią . Nie umiem się z tym pogodzic , nie wiem czy dam radę kiedyś się pogodzić . Drzwi od pokoju się uchylają a w nich stoi ona
Mama: jeszcze dziś się wyprowadze - nie mogąc nawet się odwrócić i spojrzeć na nią krzyczę tylko , aby wyszła z pokoju .
CZYTASZ
Spotkanie w łóżku z córką
FanfictionKatina ma 18 lat, mieszka w Londynie, chodzi do 3 zawodówki, mieszka z rodzicami. Dziewczyna nie ma rodzeństwa. Miała chłopaka, ale zerwała po miesiącu. Jej przyjaciółką jest Alex która chodzi do tej samej klasy co Katina. Między Katiną a tatą coś...