*32*

2.7K 31 0
                                    

Jestem u siebie w pokoju leżę i słucham muzyki . Wiem , że mama się pakuje nawet tym się nie przejmuje ja się cieszę , bo nie chcę jej oglądać , znać . Do pokoju wchodzi Andrzej .
Andrzej: Idź chociaż się pożegnać z mamą.
Katina: Nigdzie nie idę , nie mam zamiaru w ogóle z nią rozmawiać.
Andrzej: Proszę , idź .
Katina: Nie , nie idę jeśli będzie chciała sama se przyjdzie.
Andrzej: dobrze , jak uważasz.
Wychodzi z pokoju a ja biorę telefon i pisze sms do Alex
Hej kochana co tam u Ciebie , u mnie tak średnio , nawet bardzo źle . Jak mija ci zakończenie roku ? - pisze ostatnie słowa i wysłałam wiadomość . Czekam kilka sekund i dostaje sms od Alex .
Alex: wszystko dobrze , co się dzieje u Ciebie powiedz martwię się . No wakacje tak średnio lakos leci dzień za dniem . Czytam sms i zaczynam jej dopisywać.
Tata z mamą biorą rozwód nie są z sobą . Mama jest załamana a ja nie chcę z nią rozmawiać , nie chcę jej znać . Za to co się dowiedziałam . Właśnie się pakuje i wyprowadza się nie wiem gdzie , ale mnie to w ogóle nie interesuje.
Pisze sms i wysylam . Właśnie do pokoju ktoś wchodzi a w dziawiach frontowych staje mama
Mama: Wiem nie chcesz mnie znać , rozmawiać ale proszę chociaż popatrz na mnie porozmawiaj . Właśnie się skończyłam pakować wyjeżdżam zaraz więc chcę z tobą porozmawiać . - nie wiem czy mam z nią rozmawiać , ale nie mam ochoty z nią o niczym rozmawiać. Zaczynam jednak coś mówić.
Katina: Co chcesz , coś nowego masz do powiedzenia .
Mama: Proszę rozmawiaj ze mną wybacz . Zaraz mam lot , wrócę za jakiś czas po resztę pegazy. Nie mam za duzo czasu , ale zdążę ci przekazać list i powiedzieć , że Cię bardzo kocham i żałuję za to co zrobiłam tobie i Andrzejowi . Proszę to dla Ciebie jeśli przeczytasz będziesz wiedziała co to i od kogo w teraz ja uciekam odezwę się za jakiś czas albo ty to zrób jeśli będziesz chciała i mi wybaczysz a teraz żegnaj Katino kocham Cię . - patrzy na mnie w łzami w oczach patrzę na nią i robi mi się żal jej pszykro .
Katina: Też cie kocham Mamo - odpowiadam jej i widzę jej uśmiech na twarzy , ze się odezwałam do niej ze chciałam jej to powiedzieć .
Mama: przepraszam za wszystko
Podchodzi do mnie i mocno pszytula I odwzajemniam uścisk.
Katina: a do kąt wyjeżdżasz ?
Mama: Do Bułgarni tak zamieszkam , właśnie jadę bo mam zlecenie przez pracę , ale chcę w tym miejscu mieszkać dlatego pojadę i przyjmę zlecenie i może zmienie pracę lub będę jeździć po całej Europie z zleceniami .
Katina: Jeśli ci wybacze , bo tego nie zrobiłam i nie potrafie to pszylece do Ciebie może z Andrzejem lub sama.
Mama: Dobrze , ale pamiętaj kocham Cię bardzo i za wszytko przepraszam wiem ze przepraszam nie pomoże ale chociaż o jeden krok zmieni . Muszę już iść za dziesięć minut muszę być już przy lotnisku , bo za trzydzieści minut mam lot do Burgari więc papa Katino .
Katina: papa
Wychodzi z pokoju a ja biorę telefon i pisze sms do Alex .
Alex odezwę się jutro lub gdy będę miała siły i czas i ochotę . Dowiedziałam się dużo nowych rzeczy i jest mi z tym ciężko jeśli poprawi mi się chumor odezwę się papa twoja Katina♡ wysyłam sms i biorę list , otwieram i zaczynam czytać .
Witaj Katino dowiedziałem się że wiesz już prawdę o tym że Andrzej nie jest twoim biologicznym ojcem to ja nim jestem nazywam się Antoni Bam . Nie odzywalem się przez 18 lat do ciebie , bo nie chciałem abyś wiedziała o moim istnieniu ani ty ani Andrzej .
Obiecałem twojej mamie , że nigdy nie dowiecie się prawy o demnie i tak właśnie się stało . Twoją mamę poznałem na imprezie w klubie . Bardzo była piękna , śliczny szczery uśmiech , który był na jej twarzy cały czas . Podrywałem ja przy barze ona odwzajemniła moje " końskie zaloty" i poszliśmy do łazienki tam właśnie to sie stało . Dużo pilismy nie byliśmy trzeźwi , dużo tańczyliśmy w klubie . Twoja mama nie chciała mnie znać za to co się wydarzyło . Nie chciała abyś wiedziała o mnie , gdy tylko dowiedziała się ze jest w ciąży . Po imprezie zamówiłem taxi i zawiazlem twoją mamę do domu , położyłem ja na lozku i pszykrylem . Wziąłem kartkę i długopis i napisałem swój numer telefonu i się podpisałem położyłem kartkę na blacie i wyszłem po cichu z domu twojej mamy . I twoim istnieniu dowiedziałem sie 16 lat temu twoja mama nie powiedziała mi prawy że jest ze mną w ciąży .
Czytam list i nie mogę uwierzyć to co czytam łzy spływają po policzkach . Dowiaduje się , że Andrzej nie jest moim biologicznym ojcem , okazuje się , że pisze do mnie mój biologiczny ojcem , który wydaje się tylko zwykłym człowiekiem a to jest mój Tata . Nie wiem co i tym myśleć dlaczego ona musiała mnie oszukiwać dlaczego ! Do pokoju wchodzi Andrzej .
Andrzej: kochanie nie płacz , wszystko będzie okej obiecuje jestem przy tobie .
Katina: Dlaczego ona o niczym mi nie powiedziała , na dodatek otrzymuje list od Antoniego.
Andrzej : Jego Antoniego
Katina: jest to mój bilogiczny Ojciec mama dała mi list od niego .
Andrzej: co w nim piesze
Katina: Czytaj sam . Podaje list dla Andrzeja i zaczyna czytać.

Spotkanie w łóżku z córkąOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz