Byłam zła na nią dlaczego ona wraca i musi wszystko psuć no dlaczego ? Jeszcze każe mi obiad jeść gdy ja jej mówię ze nie mam ochoty nie bo ona nie rozumie !
Uslyszałam kroki podchodzące pod drzwi od pokoju ktoś dwa razy delikatnie puknął w drzwi i wszedł spojrzałam prosto w drzwi stał Andrzej co on chciał ?
Po co on tu przyszedł? Niech wyjdzie mi z tąd !Niech pójdzie do mamy!
Andrzej: co się stało ? Czemu jesteś zdenerwowana ? - nie wiedziałem co się stało patrzyłem tylko jak w kuchni sie kłócą o byle co czasmi nie rozumiem ich
Katina: ty się pytasz co się stało !? O byle co się czepia mnie nic jej nie zrobiłam a ta już drze jeszcze mi mówi co mam robić przyjeżdża zaraz znów musi jechać co to za matka ! Olewa mnie od paru lat najważniejsza praca ! A ja ? Gdzie w jej życiu jestem ja ?
Andrzej: Kochanie pamietaj to twoja mama ona sie martwi o Ciebie ona Cię kocha jesteś w jej życiu gdyby Cię nie było to by nie wróciła tu do nas tym bardziej do Ciebie . Musi pracować tak masz rację przyjeżdża i zaraz odjeżdża ale sama się cieszysz bo chociaż mamy czas dla siebie .
Katina: czyli trzymasz jej stronę ! Tak mamy dla siebie czas , ale ja też potrzebuje mamy takiej mamy która mnie wysłucha, będzie przy mnie , przytuli , pomoże gdy coś się stanie a nie takiej która jest a za chwilę jej nie ma ! Ja takiej nie potrzebuje. Chce mamy takiej jak była pare miesiecy temu .
Byliśmy nie rozloczne zawsze wszędzie razem zakupy pamietam nasze wspólne zakupy a teraz nawet nie wiem kiedy byliśmy gdzieś razem !
Andrzej: ja mogę z nią porozmawiać zrobię to jeśli chcesz . Wiem ze potrzebujesz doskonale i tym wiem ale ona pracuje i nie ma czasu aby spędzać tyle czasu co kiedyś - nie wiem co mam robić ona potrzebuje mamy a nie osoby która jest ą zaraz nie ma .
Katina: nie nic jej nie mów . - ona się odsuwa o demnie dlaczego ? Czy ja coś jej zrobiłam ?
Kazwałam dla Andrzeja wiec wyszedł . Byłam zmęczona tym wszystkim chociaż ojca mam mojego misia on mnie wysłucha, pomoże , porozmawia ze mną szczerze , tęskni gdy nie ma mnie blisko jego a mama ciekawe czy wogóle tęskni za mną .Taki kurtki rodzial dawno nie dodawałam rozdziału więc to dziś robię myślę ze wam się spodoba liczę na gwiazdki
CZYTASZ
Spotkanie w łóżku z córką
FanfictionKatina ma 18 lat, mieszka w Londynie, chodzi do 3 zawodówki, mieszka z rodzicami. Dziewczyna nie ma rodzeństwa. Miała chłopaka, ale zerwała po miesiącu. Jej przyjaciółką jest Alex która chodzi do tej samej klasy co Katina. Między Katiną a tatą coś...