*34*

2.4K 24 4
                                    

Budzę się rano jest 8 rano . Jestem w swoim łóżku z tego co pamiętam oglądałam film z Andrzejem . Pewnie mnie zaniusł do pokoju . Spałam w ubraniach , tak dziwnie się czuję nie śpię zazwyczaj w ubranich . Wychodzę z łóżka stwierdzam , że muszę się wykąpać. Wybieram z szafy ubrania na dziś wyciągam czarną koszulkę , miętowe dżinsy i czystą bieliznę.  Idę do łazienki zamykam drzwi na klucz i ściągam z siebie ubrania . Biorę prysznic . Wycieram ciało mieciutkim recznikiem . Maluje delikatny makijaż i wychodzęz lazinki . Idę do pokoju sciele łóżko i nie słyszę nigdzie Andrzeja idę więc do jego pokoju może on tam jest . Wchodzę do pokoju i wiedzę Andrzeja , który śpi jak dzieciak . Podchodze bliżej i kładę swoje wargi na jego całuje go delikatnie .
Katina: Hej kochanie .
Andrzej: hej skarbie która godzina
Katina: 9:38
Andrzej: muszę wstawać
Katina: musisz musisz jest piękna pogoda .
Andrzej: więc gdzieś pójdziemy .
Katina: dobrze więc wstawaj
Andrzej wstaje bierze ubrania z szafy i znika za drzwiami . Idzie się kąpać a ja ściele mu łóżko.  Wychodzę z pokoju i idę do kuchni . Robię śniadanie . Andrzej po kilku minutach wchodzi do kuchni i siadam przy stole przygotowany do jedzenia , dosiadam się i zaczynamy jesc .
Kończymy jedzenie . Odkładam naczynia do zlewu i idę do pokoju a za mną Andrzej
Andrzej: Nie powiedziałem ci dzisiaj , że ślicznie wyglądasz księżniczko . - przytula mnie i delikatnie łaskocze mnie w szyję swoimi wargami.
Katina: oj nie musisz - uśmiecham się szeroko .
Andrzej: Lubię kiedy jesteś szczęśliwa .  Bądź przy mnie blisko zrobię dla Ciebie wszystko .
Katina: Będę przy tobie zawsze , wszędzie . Dziękuję , że mnie kochasz że jesteś przy mnie , czuję się przy tobie szczęśliwa i bezpieczna .
Andrzej: Tak bardzo Cię Kocham . Nie wyobrażam sobie życia bez Ciebie .
Katina: Ja też Cię mocno kocham .
Dotykam swoimi wargami o jego i całuje go .
Andrzej: Gdzie masz ochotę iść
Katina: do galeri
Andrzej: co tym razem chcesz kupić
Katina: jakieś fajne buty , koszulki
Andrzej: więc idziemy na zakupy
Katina: okej
Zakładam buty . Andrzej czeka na mnie i po sekundzie wychodzimy .
Wchodzę do auta , zapinam pas i ruszamy . Jedziemy przez 10 minut .
Jesteśmy na miejscu , wysiadamy z auta i wchodzimy do sklepu z butami . Biorę koszyk i szukam jakiś zwykłych trampek . Podchodzi pracownica sklepu i pyta czy coś pomuc ja odpowiadam , że poszukuje zwykłych trampek . Podchodzę do pułki z wieloma różnymi trampkami i zaczynam rozgadac , które tu by wybrać . Biorę jedna parę pudrowo różowych trampek i pokazuje dla Andrzeja .
Katina: Co o tych myślisz
Andrzej: Bardzo ładne 
Katina: kupić je
Andrzej: tak
Więc biorę te trampki i kierujemy się do kasy , ale zauważam bardzo piękne czarne szpilki oglądam je i nie mogę utworzyć że one kosztują tylko 100 zl więc bez żadnego zastanowienia biorę je i idę do kasy . Place i wychodzimy z sklepu . Idziemy do drugiego sklepu z odzieżą.  Biorę koszyk i zaczynam rozglądać się po sklepie poszukując fajnych rzeczy.
Trafiam na bardzo ładna siwa koszulkę z napisem  Jestem tylko twoja skarbie  bardzo spodobał mi się ten napis więc postanowiam kupić tą koszulkę , szukam jeszcze kilka innych rzeczy . Po poszukiwaniu idę do kasy z całym zapelnionym koszykiem . Płacę i wychodzimy z sklepu . Wsiadamy do auta i jedziemy
Andrzej: właśnie widać ile tych koszulek chciałaś kupić
Katina: było tyle promocji , tyle pięknych koszulek więc nie mogłam się zdecydować na jedną .
Andrzej: właśnie widać księżniczko.
Parkujemy przed domem i wychodzimy z auta . Wchodzę do domu i od razu kieruje się do swojego pokoju , kładę zakupy i siadam na łóżku . Jestem taka zmęczona , ale nie chce iść spać , bo później ciężko mi wieczorem zasnąć .

Spotkanie w łóżku z córkąOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz