*41*

2.2K 23 0
                                    

Pomyślałam, aby kupić nowe meble znudziły mi się te w moim pokoju . Spytałam Andrzeja czy by mu nie przeszkadzało jak kupimy nowe meble oczywiście on sie zgodził bez problemu .
Katina: Kochanie może ta komoda, bo tamta ma mniej szuflad .
Andrzej: tak ta piękniejsza i fajniejsza, to komode już mamy to teraz idziemy szukać szaf
Katina: Ale ja chciałam tylko komody wymienić i biurko nie będziesz wydawać forsy na mnie .
Andrzej: Nie ma takiej mowy jak mamy robić metamorfozę to wszystko wymieniamy na piękniejsze kochanie ja dla takiej księżniczki wszystko zrobię . Teraz idziemy szukać szafy a później toaletkę a resztę zobaczymy jak znajdziemy te rzeczy .
Katina: No dobra, ale ja płacę
Andrzej: Nie, nie kochanie ja płacę .
Katina: Nie
Andrzej:  kochanie
Katina: okej widzę jaki jesteś uparty nie wygram z tobą .
Andrzej: Masz rację więc chodź skarbie
Katina: okej idziemy .
Chodzimy w poszukiwaniu szafy i toaletki, która będzie pasować do komody. Coś o białych barwach potrzebujemy, 15 minut później znajdujemy idealną szafę, która jest piękna i jest o białym kolorze zostaje nam jeszcze znalezienie toaletki a to będzie już proste , bo na Internecie sprawdzałam jaki jest model idealny .
16 minut później stoimy przy kasie z zakupami , kupiliśmy jeszcze różne dodatki między innymi rośliny .
40 minut później stoje  w salonie rozpakowuje zakupy . Dziś kupiłam dodatki i meble a nimi są biała komoda idealnie pasująca szafa i toaletka , kilka różnych rodzajów kwiatów , siwy mały dywanik , rożnego rodzaju swiece zapachowe i jeszcze kilkanaście innych rzeczy .
Andrzej: pomóc ci księżniczko
Katina: Możesz zanieść ręczniki do łazienki
Andrzej : coś jeszcze
Katina: narazie  nie
Kończę rozpakowywać zakupy , do salonu wraca Andrzej
Andrzej: coś jeszcze
Katina: nie , kiedy składamy meble
Andrzej: pomyślałem że jutro co o tym myślisz
Katina: okis to jutro

Przepraszam , że taki krótki rozdział
Nie mam więcej czasu może taki krótki nawet wam się spodoba
Do następnego rozdziału
Misiaki_ Słodziaki♡

Spotkanie w łóżku z córkąOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz