0

1K 82 78
                                    


Yaşam ve ölüm. Benzerlikleri akıl alamayacak kadar fazla ve şaşırtıcıdır. İkisi de insanların zamanını umursamaz, bencildirler. İnsanları arkalarından sürüklerken, bazılarını koştururlar.

Ama öyle kişiler vardır ki, yaşam ve ölümün arasında cambazlık yaparlar. Onlar, bu acımasız dünyanın kaderini yenebilmiş olanlardır. Gergin ipte bir oraya, bir buraya yürürler, iki tarafın da arasında geri kalan herkesle dalga geçerler.

İşte bu kişilerden de biriydi G. Cebinde eksik etmediği sigarası, gözlerden ırak ama bir o kadar da iç içe evi; yalnızlığını birlikte kutladığı içkileri vardı onun hayatında. Geceleri serbest çalışırdı, elleri her türlü işten kirliydi. Tilki gibi kurnaz aklı ve normal birini çökertebilecek psikolojisi onun bu hayattaki en büyük kazancıydı.

Kemikten elleri, şehrin gece ışıklarında çeşitli renklerle aydınlanıyordu, iki parmağının arasına gevşekçe sıkıştırdığı sigarayı ağzına doğru götürüp derin bir nefes aldı. Bu gece yapacağı iş yine Solace adlı adamdan gelmişti. "O herifin para sıçtığından şüphe ediyorum." diye düşünmüştü içindeki dumanı serbest bırakırken. Duman, süzülerek farklı şekiller oluşturuyor, sonrasında ise havaya karışıyordu. Aklına yapacağı iş gelince sırıttı, öncekilerden pek bir farkı yoktu.

"Nevelle Bar'ına gideceksin,hem canavarlar hem de insanlar için açık olan bir bar, orada bir oda ayarlamış bu pislik herif." diye bu geceki kurbanının resmini göstermişti Solace. Ondan tiksindiği, resmi tutuş biçiminden bile belli oluyordu.
"Adamı öldürme, sonrasında daha çok işimize yarayacak. Orada bir casusumuz var, işte gördüğün bu orospu çocuğu bizim casusumuz tarafından cezbedilip odaya yollandığında sen de o civarlarda gez, artık kiminle fingirdeşirsin bilmiyorum." Söyledikleri yüzünden ağzı kulaklarına varan Solace, G'nin çatılmış yüz ifadesine baktı. Yaptığı espriyi G pek sevmemişti anlaşılan. Boğazını temizleyip, devam etmişti.
"Casusumuz sana bir zarf verecek, o zarfı bana getirmeni istiyorum. Eğer bir sorun çıkacak olursa-"
"Çıkmayacak."
G, elindeki kristal bardağın dibinde kalan viskiyi de boğazından aşağı gönderip, bardağı sertçe masaya koymuştu.

Sigarasını balkonun korkuluğunda söndürüp boynunu kıtlattı. Gülümsemesi, yüzüne yayılıyordu.
"Gece işte şimdi başlıyor."

--------------

Bu kitaba çok yoğun duygularla başladığımı belirtmek isterim. Hiç beklediğiniz gibi bir hikaye değil. Takipte kalın.

-b

abandoned memories | undertaleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin