Flashback
Martin si ke mě sedl, i když tam bylo snad tisíc volnejch laviček... Martin nebyl zase moc ošklivej, a mě nikdy nic hnusnýho neřekl, asi snad jako jedinej na naší škole...
Konec FlashbackuJeho pohled spočinul na mojí noze, která byla celá v sádře. Potom se podíval na můj obličej, na kterým byla čerstvá modřina od táty. Bylo ticho, a já nevěděla jestli mám něco říct, nebo ne. Raději jsem dělala, že o něm nevím, v rámci možností... "Ty to asi nemáš lehký..." řekl, a smutně se usmál. Dělala jsem, že ho neslyším, protože se s ním nepotřebuju bavit.
On si ale nedal pokoj a řekl "Nic jsem ti neudělal, a ty mě i tak nenávidíš..." "Já tobě a tý partě taky nic neudělala, a taky mě nenávidíte..." přišlo mi to jako nejlogičtější odpověď. Naše pohledy se setkali, a on se mile usmál. "Možná je to kvůli tomu, že se oblíkáš jako kráva, a i se tak chováš!" Zařval, a já okolo uviděla jejich partu. Bylo mi celkem jasný, že se se mnou nebaví jen tak... Zvedla jsem se a odešla, a oni mě nechali překvapivě bejt.
Přišla jsem před dům, a nebylo tam táty auto, takže je konečně pryč! Vešla jsem dovnitř, a všude byli lahve od chlastu a nedopalky od cigaret. Asi tady měl nějakou párty... Šla jsem se radši do pokoje kouknout na nový video od Johnnieho Guilberta. Dokoukala jsem to, a přišla mi na Facebook zpráva od Johna z autobusu.
John: Ahoj
Barik: Ahoj
John: Promiň že jsem utekl, ale musel jsem...
Barik: V poho, ale proč jsi utekl?
John: Neřeš to...
Takže mě nechal na půl cesty od školy, sám se rozeběhl jak šílenec někam pryč, a já to nemám řešit?
John: Jsi tu ještě?
Barik: Ano...
John: Opravdu promiň...
Barik: Dobrý... Ale mohl jsi mi říct, že když nemáš vodítko, tak utíkáš... 😅
Větší kravinu jsem mu opravdu napsat nemohla... Bože...
John: Jasný, příště tě na to upozorním... :)
Ozvalo se bouchnutí dveří, a následný řev, asi 10 lidí... Nejspíš všechno byli kluci a chlapi.
Barik: Sorry, ale asi už budu muset jít...
John: V poho... Zítra jedeš zase busem?
Barik: Jedu, a doufám že ty taky... Ahoj
John: Ano... Čau
"Barboro! Pojď sem!" zařval táta přes celej barák, a ve mě se začala vařit krev, a rozklepala jsem se strachy, co po mě bude chtít.
Takže doufám, že se vám část líbila! Pokud ano, zanechte votes/sdílejte, ať můžeme společně úspěšně pokračovat! Pokud ne, napište mi co mám změnit nebo zlepšit. Budu ráda za všechny ohlasy! Děkuju a zatím ahoj! 😻
ČTEŠ
Emo girl (Shitty Story) ✔
Teen FictionJsem 15ti letá emo holka jménem Barča. Poslouchám metal, a jsem kvůli tomu i svému vzhledu šikanována, i od svého otce... Mám jedinou kamarádku, ale ta je z mojí staré školy, a moc se nevídáme.