2.9.2k17

103 15 0
                                    

Flashback
"Ale kdyby ztratila telefon, nemohla by říct Johnovi že nemůže letět sem?" To má Barča pravdu... Kdyby neměla telefon, tak by mu to neřekla. "Nevím... Třeba ho ztratila až teď." Doufám že má Johnnie pravdu. "Doufám" řekla Barča, a já se šel věnovat Korey, která měla problém s kytarou. 
Konec Flashbacku

Z Barči pohledu
Bojím se o mamku. Měla bych za ní letět. Ať Johnnie říká co říká, já za ní poletím...! Nejprve ale musím zjistit co napsala Johnovi. "Báro?!" zařval přes celý areál Seth. "Neříkej mi tak!" zařvala jsem mu nazpět. "Ale tys nereagovala na jiný oslovení" zařval, ale trošku ubral hlasitost. "Promiň, přemýšlela jsem." řekla jsem normálně, protože Seth šel ke mě, a nechtěla jsem si vyřvat hlasivky. "V pohodě. Hele, myslím že by jsi měla zjistit co je s tvojí mamkou..." To mi asi nedošlo... "Já vím" odpověděla jsem mu, a on se na mě spiklenecky kouknul. "Co?!" zeptala jsem se. "Můžu ti pomoct... John mi půjčil jeho telefon, takže jsem si přečetl ty zprávy." "Děkuji ti za anděla!" zařvala jsem směrem k nebi, a všichni se na mě otočili. Po chvilce je to zírání přestalo nejspíš bavit, takže pokračovali v tom, co dělali předtím. "Co si psali?" zeptala jsem se Setha. "Tady ti to říct nemůžu..." zašeptal Seth, a potom zařval "Lidi, my jdeme na kafe!" všichni jen kývli hlavou, a nevěnovali nám pozornost, krom Johnnieho. "Jdu s vámi" řekl, a já ho odpálkovala slovem "Nejdeš". Jen se na mě zamračil, a šel k pódiu. "Můžeme?" zeptal se Seth. Jen jsem kývla hlavou. Šli jsme do první klidné kavárny kterou jsme viděli. "Owl Cotta... Nikdy jsem o téhle kavárně neslyšel..." poznamenal Seth, a já dala najevo souhlas. "Co si dáte?" zeptala se obsluha. "Jednou čokoládové frapučíno, a jednou vanilkové." řekl Seth, aniž bych mu řekla co chci... Když číšník donesl naši objednávku, tak Seth začal... "Víš, v těch zprávách bylo..." "To je Seth Morrison!!!" zařvala nějaká holka. Ta holka vypadala jako že se každou chvíli zboří, a spadne na podlahu... Potom tam přišlo ještě dalších asi 10 lidí, a povídali si s námi... Bylo to úžasné... Vidět tu podporu, kterou Skillet dostávají!

Emo girl (Shitty Story) ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat