1.+2.8.2k17

143 16 0
                                    

Flashback
"Aha... Stejně se od tebe nehnu na krok, takže budeš překladač." řekla, a ukázala mi její nádherný úsměv. "Aby jste se nám tu neroztekli láskou..." ozvala se okamžitě Jen, a vybouchli jsme smíchy. Bohužel jsme vzbudili Seth-a, a ten byl lehce nepříjemný.
 Konec Flashbacku

Z Barči pohledu
"Sethe, klid. Zase můžeš usnout a chrápat." V tu chvíli se z nepříjemného Setha stal zase spící motýlek... (Idk, proč zrovna motýlek :D). Já se také propadla po chvíli do říše snů... Sen byl nádherný... Já, Bery, dítě, a taky Johnnie... Johnnie a já jsme spolu měli dítě?! Hrabe mi...

Z Jennifer pohledu
Ty pohledy lidí, byly k nezaplacení... Dusila jsem v sobě smích, a málem jsem vybouchla! Já se těm lidem ale vůbec nedivím. Abych vám objasnila co se děje. To, že Seth chrápe, se ví. S tím se dokonce i počítá. Ale o Barče to nikdo nevěděl, a ani netušil. Nebyla sice tak hlučná a nápadná jako Seth, ale slyšet byla. Když se tedy zrovna Seth nadechoval na další zachrápání, tak začala chrápat Barča. Byli úžasné duo. Lidi se na nás dívali trošku pobouřeně, a mimo to, někteří nás poznali, což bylo dobře... Nechtěla jsem, aby se Barča cítila blbě, tak jsem jí probudila. "Vstávej..." řekla jsem opravdu medovým hláskem, a s Barčou jsem lehce zacloumala. "No?" Jako dobrá zpráva byla, že je už vzhůru. Špatná byla, že ty pobouřené pohledy neustupovali... "Co jim je?" zeptala se mě po chvíli Barča, a nenápadně kývla hlavou směrem k těm lidem. Prosím, ať jí to nemusím říkat já! "Chrápala jsi tak, že se malém zřítilo letadlo. A Seth ti dělal vokály..." Johnnie, ty seš vůl... "Cože?!" zapištěla Barča, a chytla barvu rajčete... "V klidu, bylo to obráceně..." nemyslím si, že jí má věta dost uklidnila... "Johnnie, ty seš vůl!" zavrčela jsem na něj, a on se usmíval jak sluníčko. V tuhle chvíli na nás koukalo už jen pár lidí. Jen ti nejblíže u nás, a někteří z nich už měli záchvaty smíchu. "Za hodinu přistáváme" ozvalo se v 'rozhlase'.

Na letišti
Z Johnova pohledu
Byli jsme tu díky bohu všichni. Pár fanoušků se s námi fotilo, a Johnnie s Barčou se šli najíst, prý aby nám tu nepřekáželi při focení... Nechápu je... Z pár fanoušků se stalo asi 50 lidí, protože jedna holka zařvala "Tady jsou Skillet!" Nám to nevadí, máme svoje fanoušky rádi...

Emo girl (Shitty Story) ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat