22.7.2k17

166 12 0
                                    

Jelikož včera měla Korey Cooper narozeniny, tak jsem se dokopala k tomu, abych napsala další díl... Všechno nejlepší Korey!! ❤🎂🎉

Flashback
Když jsem od ní odstoupil, zeptal jsem se jí, jestli ví proč tu jsem. "Jsi na turné, ale máš být v Německu." Záporně jsem zakroutil hlavou. "Jsem tu kvůli tobě..." "Co?! Proč kvůli mě?!" vyjekla vyděšeně, a chytla barvu rajčete.
Konec Flashbacku

Z Barči pohledu
Myslím že si ze mě dělá jen srandu. Je to jen nějaký vtip, na kterém se shodli se Sethem... Vím to. "Korey, já nemůžu." řekl John směrem do dodávky. Vyklonila se hlava s krátkými blond vlasy, ve kterých měla fialovou barvu, a něco Johnnovi šeptala. John pak zvedl hlavu ke mě, a začal mluvit. "Víš, je to složitý... Ale... Chtěl jsem ti říct... Že-e jsi moje... Eeeeh... Naše d-dcera..." když tohle vykoktal, zatáhl se mi krk, a začal ho obydlovat obrovský knedlík. "To je... Skvělej vtip" řekla jsem. "Není. Víš proč umíme tak dobře česky? Protože jsme tu kdysi bydleli. A taky jsi se tu narodila. Mysleli jsme že jsi zemřela při autonehodě kterou jsme měli. Doktoři řekli, že nemáš ani minimální šanci. Bůh stál při tobě, a díky tomu jsi přežila. My se to už ale nemohli dozvědět, protože jsme přišli o české občanství, a byli jsme vyhoštěni zpět do Ameriky. Byla jsi naše jediné dítě. A znovu jsi, ale nebyli jsme v tvém životě dlouhou dobu... Mrzí mě to...". V očích se mu zaleskly slzy. "Ty a Korey máte už další dvě děti... Takže nemůžu být vaše jediné." "Jsou... Jsou adoptovaní. S vědomím, že jsme tě zabili, jsme chtěli jiným přinést šťastný život. Chtěli jsme, aby nám Bůh odpustil. A to taky udělal tím, že nám nechal tebe." když tohle řekl, málem to se mnou švihlo o zem. Trochu jsem se zakymácela, a když jsem svůj pohled znovu upřela na Johna, tak jsem za ním spatřila Jennifer C. Ledger. Bylo mi jasné, že se dříve či později potkáme, ale nečekala jsem že hned. Ona je můj vzor společně s Korey. Vždycky jsem je chtěla aspoň vidět naživo, a Jen teď stojí naproti mě, a usmívá se. Mám pocit, že jestli přijde i Korey, tak to se mnou opravdu švihne. A to se taky stalo, když vystoupila z dodávky ta úžasná osoba, s fialovo-blond vlasy. Dál už si nic nepamatuju...

Je tu další díl! Nebudu se vám tu vymlouvat, takže vám řeknu důvod proč opravdu nebyli: Jsou prázdniny, vedro na umření, a mě se smaží mozek, který se snaží ze sebe vyždímat kloudné věty... A stále se mi to nedaří 😶😂

Nezapomeňte dát vc. (Votes, komenty...) Konečně jsem to vymyslela. Bude to WC. Prostě jenom moje zkratka. Eeeej... Jsem úžasná! 😇😂

Happy Bday Korey! Už jí je 45! A stále vypadá na 20... Jak to dělá? 😕😜😊

Děkuju a zatím ahooooj!!! ❤😜😘

Emo girl (Shitty Story) ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat