Flashback
Teď mi to došlo. Seth je jejich kytarista, a odlétají do Ameriky na dokončení turné. Měla bych dostat Nobelovu cenu za 'inteligenci'. Takže jestli to chápu dobře, tak znám kytaristu Skillet, a byla jsem i u něj doma?! Pane bože děkuju!
Konec FlashbackZ Johnova pohledu
Stála tam. Opravdu tam stála. Vypadala dost překvapeně, a začala rudnout. Nevím jestli byla naštvaná, nebo jestli se styděla. Nevím co jí všechno řekli. Nevím jestli mě vůbec bude mít ráda. Musí... Když jsme tam stáli už pár minut, a jenom na sebe koukali, všiml jsem si že jí steklo pár slz po tváři. Ví to... Jinak by neplakala. Jsem hroznej. Když jsem se vzpamatoval z přemýšlení, tak jsem se podíval do oken dodávky, a i když byla zatmavená, tak byli vidět 2 hlavy které nás pozorovali. "Ehm... Baru?" řekl jsem, a tím prolomil ticho v celé ulici. Ona zvedla hlavu, a otevřela pusu, jako by chtěla něco říct. Očividně jí to nešlo, protože se ozvalo jen něco jako kdyby jí někdo přiškrtil. "Nevím jestli mě znáš, ale..." "Znám... Hodně dobře. Vím o vás skoro všechno." "To je úžasné. A tykej mi. Jsem John..." poslední větu jsem spíš zašeptal, a udělal pár kroků k ní abych jí mohl podat ruku. Ona ji přijmula, "Já Barča", řekla a usmála se. Když jsem od ní odstoupil, zeptal jsem se jí, jestli ví proč tu jsem. "Jsi na turné, ale máš být v Německu." Záporně jsem zakroutil hlavou. "Jsem tu kvůli tobě..." "Co?! Proč kvůli mě?!" vyjekla vyděšeně, a chytla barvu rajčete.Ahooj! Omlouvám se za kratší kapitolu, a taky za to, že jsem včera žádnou nevydala. Protože jsem jí měla napsanou, a večer se to smazalo...
Taky jsem se rozhodla, že už nebudu psát pod příběh tyhle informace a kecy, který stejně nikdy nečte.
Díky ❤
ČTEŠ
Emo girl (Shitty Story) ✔
Teen FictionJsem 15ti letá emo holka jménem Barča. Poslouchám metal, a jsem kvůli tomu i svému vzhledu šikanována, i od svého otce... Mám jedinou kamarádku, ale ta je z mojí staré školy, a moc se nevídáme.