Flashback
"Tvoje holka chce spát, tak neřvi!" řekl John vážně. "Landrum... Mmm..." zavrněla Barča, a my se usmáli, a nevinně se koukli na Johna, který už byl také smíchy úplně mimo.
Konec FlashbackuZ Johnnieho pohledu
Už bylo pozdě večer, takže když jsme dojeli na hotel, jsme si šli hned lehnout. Barču jsem musel odnést na pokoj v náručí. Byla tak roztomilá když spala. Ani jsem si nestihl prohlédnout pokoj, a jen jsem položil Barču na postel, a sám jsem si ustlal na křesle. Nechtěl jsem spát s Barčou v jedné posteli. Bál jsem se její reakce když by se ráno probudila, a já bych byl vedle ní. Nakonec jsem si z nepohodlného křesla lehl na postel. Sice to dělám nerad, ale musím tu spát, protože křeslo je opravdu nepohodlné a nevím co dalšího tu je. Jsem unavenej, a je mi nakonec asi jedno kde a s kým budu usínat...Z Barči pohledu
Když jsem se probudila, byla jsem v manželské posteli. Vedle mě ležel Johnnie, a celý pokoj byl sladěn do... Johnnie?! Co dělá u mě v posteli? Klid... Jen tu spí... Byl to jenom ranní šok. "Dobré ráno" ozval se vedle mě chraplák toho černovlasého kluka. "Dobré ráno, Johnnie" odpověděla jsem mu. Pořád na mě koukal. "Kolik je?" zeptala jsem se ho, a on se podíval na mobil... Můj mobil... "Devět. Půjdeme na snídani?" "Díky... Půjdeme" zvedli jsme se, a já jsem šla udělat ranní hygienu. Učesala jsem si vlasy, vyčistila jsem si zuby, oblékla jsem si černé legíny, a černé tílko. Na to jsem si dala ještě černou mikinu kolem pasu. "Sluší ti to" ozval se za mnou hlas. "Díky Sethe. Co tu vlastně děláš? Myslela jsem že tu je jen jedna postel." nechápu co tu dělá. "Není tu jen jedna postel. Jsou tu tři, jedna je manželská, a dvě jsou normální. Včera jsme ale byli všichni tak unavení, že já jsem si šel lehnout na váš pokoj do křesla, Jen si ustlala ve vaně. Johna a Korey jsem neviděl"
ČTEŠ
Emo girl (Shitty Story) ✔
Teen FictionJsem 15ti letá emo holka jménem Barča. Poslouchám metal, a jsem kvůli tomu i svému vzhledu šikanována, i od svého otce... Mám jedinou kamarádku, ale ta je z mojí staré školy, a moc se nevídáme.