21.10.2k17

94 13 0
                                    

Flashback
"Proč jsi ublížila své sestře?" zeptala se mě, a se mnou to málem švihlo o zem. "Sestře?!" řekli jsme s tím divným stvořením ve stejnou chvíli
Konec Flashbacku

Z Barči pohledu
Tohle je moje sestra?! Jako vážně?! "Jo. Baru, tohle je Míša. Míšo, tohle je Barča." řekla mamka, a já ztratila rovnováhu. Většinou vás v tuhle chvíli někdo chytne, jenomže já skončila na zemi, a narazila jsem si zadek. Skvělý! Mamka s Michalou odešly, a já tam zůstala sedět na zemi. "Hej, dobrý?" řekl někdo, a poklepal mi na rameno. Byl to Martin. "Jo... Tohle je jako fakt moje nevlastní ségra? Co jsem komu udělala?!" řekla jsem, a zvedla jsem se. Snídani jsem raději už vynechala, a šla jsem na pokoj.

Když jsem přišla do pokoje, hned mě začal olizovat Bery. "Pokoj číslo 1, 2, 3, a konečně! Tady je 4!" zařve někdo, a ozve se klepání. "Ano?" zakřičím, a jdu otevřít. "Čau, jsem něco jako správce této školy, takže ti vedu někoho kdo tě tu provede." řekl takový nepříjemný zrzavý kluk, a za ním vykoukl Martin. "Dobře..." Asi jsem na intru... "Tak pojď..." řekl Martin, a zrzek se na nás podíval... Přesněji na mě. "Psi tu být nesmějí!" zařval, a odešel. Co to je za cvoka?! "Neřeš ho, má tu zhruba stejné práva jako tvoje sestra..." řekl Martin, a slovo 'sestra' řekl spíše formálně. On se začal trochu smát, a já se k němu přidala. "Takže jdeme na prohlídku!" zavelel, a táhl mě za ruku nahoru po schodech.

"Tady jsou ty nejdůležitější místnosti. Tady je pokoj můj, a těch od stolu. Naproti je Michaly, a střídají se tam často kluci. A tady je dozorce. Když se něco někomu stane, musíš hned za ním." Moje sestra tu je jako štětka... Krásný! "Nad námi jsou ještě 2 patra. Na tom patře kde jsi ty, jsou velké koupelny, takže když tam někoho z jiného patra uvidíš, tak se nediv... Záchody jsou ve sklepě vedle jídelny, v přízemí, na našem patře, a pak úplně nahoře. Je jen na tobě který budeš používat." řekl se smíchem, a já se taky usmála.

"A je tu nějaký povinný režim?" zeptala jsem se, protože nevím vůbec jak to tu mají se školou. "Jo. Tam kde jsou záchody, je každý den papír s programem. Většinou máš od 7:00 snídani, v 8:00 ti začíná škola. Od 13:00 do 13:30 je oběd, a pak ještě jedna hodina. Končíš ve škole v 14:20. Potom máš do 16:20 volno. Následuje tvůj osobní program, což je doučování, výtvarka, nebo něco z nabídky. Potom v 18:00 je večeře. Večerka je od neděle do čtvrtka ve 21:00, a v pátek a sobotu do 22:30." "Aha... Tak teď jsi mi úplně zamotal mozek..." řekla jsem, a on mi šel ukazovat další místnosti. Musím se potom podívat na nabídku těch programů. A vlastně bych se měla podívat na celý ten rozvrh.

Emo girl (Shitty Story) ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat