28.7.2k17

162 16 2
                                    

Flashback
"V pohodě, ale teče ti krev z nosu... Trošku..." řekla jsem s úsměvem, a Seth si sáhl pod nos. "To že mají holky takovou sílu, jsem teda nevěděl." řekl Seth, a uchechtl se. Jen ho propalovala pohledem, a pak se začala smát.
Konec Flashbacku

Čti text pod příběhem! A už dál zdržovat nebudu. Užijte si díl ❤

Z Barči pohledu
Když nám sebrali zavazadla, tak nás poslali do letadla. Já jsem letadlem nikdy neletěla, takže netuším jaké to bude. Viděla jsem pár dílu seriálu 'Letecké katastrofy', ale i tak jsem se nijak nebála. Sedli jsme si na sedadla, která byla po dvou. "Letěla jsi už někdy?" zeptala se mě Jen. "Ne, nikdy..." odpověděla jsem, a uslyšela Johnnieho uchechtnutí. "Bojíš se?" padla další otázka. "Ne" odpověděla jsem, a zase jsem slyšela uchechtnutí toho černovlasého kluka. "Čemu se tlemíš?" pošeptal mu Seth. "Tak ty dvě chvíli poslouchej" řekl, a Jen mu nakopla opěradlo. "Slyšíme vás!" řekli jsme jednohlasně, a odpovědí byl také jednohlas "My víme!" to už jsme se ale zase smáli. Když jsme vzlétli, tak Jen usnula, a já si jí vyfotila. Ležela mi na rameni, a oddychovala jako miminko. Teda, jako miminko, které usnulo... Když jsem se podívala z okénka, viděla jsem nádherný výhled. Na tohle bych se dokázala koukat hodiny, dokonce i dny a roky!

Z Johnnieho pohledu
Hned jsem usnul, a když jsem se probudil, tak jsem zjistil že Barča usnula, stejně tak i Jen a Seth. Johna s Korey jsem slyšel si o něčem povídat - spíš o někom. "Myslíš, že kdyby jsme s ní byli od narození, brala by nás jako rodiče?" "Nevím, každopádně teď jsme pro ní jako přátelé. A to je dobře..." "Asi máš pravdu..." "Asi?! Určitě Johne..." řekl pobavený hlas Korey, a zakončila tak celou debatu. "Šípková Růženka se nám probudila?" pronesl jsem, když jsem vyděl že Barča otevřela oči. "Neser" Barča je po probuzení opravdu příjemná... "Víš že jsi nepříjemná když se probudíš?" "A víš, že ty seš otravnej i bez probuzení?" odpověděla, a já jenom koukal, a nic neříkal. "A ještě jestli víš, že odposlouchávání cizích rozhovorů je neslušné?" na tohle už jsem neměl vůbec co říct. "Neboj, neřeknu to." Uff! "Díky. Doufám, že umíš dobře anglicky." "Umím. Proč?" zeptala se, a Seth do mě šťouchl loktem ze spaní. "Protože zaprvé letíme do Ameriky, a zadruhé všichni tu mluví anglicky. Jenom si museli kvůli tobě oprášit češtinu, takže budeš muset taky mluvit anglicky, jinak by jsi nám a všem ostatním nerozuměla, a stejně tak i obráceně..." "Aha... Stejně se od tebe nehnu na krok, takže budeš překladač." řekla, a ukázala mi její nádherný úsměv. "Aby jste se nám tu neroztekli láskou..." ozvala se okamžitě Jen, a vybouchli jsme smíchy. Bohužel jsme vzbudili Seth-a, a ten byl lehce nepříjemný.

Hudba: Skillet - Lions (V předešlých dílech jsem vám psala odkaz)
Ahooj! Vítam vás u další části!!! Potřebuju radu. Nevím jak psát. Když budou mluvit anglicky, tak vám to budu psát v češtině, a podtrhnu to. Příklad:

V cukrárně k nám přišel číšník a řekl "Ahoj děti, co si dáte?"

Blbější příklad nebyl, já vím... 😂😂 Pokud budou mluvit anglicky na koncertě, tak to tam prostě některý kratší hlášky nechám, a pod příběh napíšu překlady těch vět, aby to nekazilo 'dojem koncertu'.

Nezapomeňte V/C! THX 4 the best fans! 😍🙏

Užijte si den, a těšte se na další díl! ❤😋

Emo girl (Shitty Story) ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat