Je tu někdo normální?!

311 20 1
                                    

Flashback
Já jsem byla rudá jak rajče, a koukala jsem na něj, jak na svatej obrázek. Musela jsem vypadat opravdu zajímavě... Poděkovala jsem mu, že mě chytil. On se usmál jako sluníčko, a mě se malém podlomila kolena...
Konec Flashbacku

Došli jsme před cihlový dům. Nebyl to starý dům, ale nový a luxusní. Byl dvoupatrový, a nahoře byla možná ještě půda. Každopádně měl krásné bílé dveře, a cihly měl porostlé břečťanem. Před dům, vedla štěrková cestička, vedle které byl trávník s pár květinami, a lampou. Celý dům vypadal jako z nějakého romantického anglického filmu. Byl opravdu nádherný, a byl asi stokrát hezčí než náš...

Z Johnnieho pohledu
Barča na náš dům koukala asi 10 minut, a vypadala jako dítě, když mu dáte sladkost. Nemohl jsem se nesmát... Ona se na mě podívala stylem à la 'čemu se směješ?'. To mě donutilo smát se ještě víc. Ona se na mě zamračila, a já naoko zvážněl. Čekal jsem, co udělá, ale pak mi došlo, že bych jí měl pozvat dál... "Báro, asi by jsme měli jít dovnitř, nemyslíš?" řekl jsem, a usmáli jsem se. Ona se na mě otočila, a vypadala jako by mě chtěla zabít. "Stalo se něco?" řekl jsem už vážně. "Ještě jednou mi řekneš Báro, a nedožiješ se dalšího dne..." její tón hlasu, byl opravdu dost naštvaný, a mě to výjimečně nepřišlo vtipné...

Z Barči pohledu
Johnnie se tvářil jako kdyby ho přejel traktor... (Nevím proč zrovna traktor, ale prostě traktor) Já jsem se začala smát, a jeho výraz hned povolil... Jeho pohled spočinul na mojí noze, chytnul mě do náruče, a běžel do domu. Tam mě položil, skoro až hodil, na gauč, přikryl dekou, lehl si na druhou stranu gauče, a pustil televizi. Nevěděla jsem ani co dávají, ale za to jsem sledovala Johnnieho, on zaujatě sledoval televizi.

Nejspíš jsem usnula, protože mi někdo klepal na rameno, se slovy "Vstávej, za chvíli přijdou..." jenom jsem zamžourala, a ležela dál. Podruhé to už nebylo tak jemné a příjemné... "Dělej! Vstávej! Za chvíli jsou tady! A nechci aby nás viděli!" Nevěděla jsem, kdo na mě mluví...

Takže doufám že se vám tato část líbila, pokud ano, určitě jí sdílejte, a komentujte. Pokud se vám nelíbila, tak mi napište co mám zlepšit, nebo celkově změnit. Budu ráda za všechny ohlasy!

Omlouvám se za chyby, ale jsem taky jenom člověk... 😇

Kapitoly se budu snažit přidávat každý den, takže nebudete muset dlouho čekat...

Zatím se mějte hezky, a těšte se na další díl ❤

Emo girl (Shitty Story) ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat