0 ✠

10.1K 469 100
                                    

Goo Hara;

"Tatlım bunu yapmak istediğine emin misin?" babamın yumuşacık sesiyle kafamı camdan ona çevirdim. Annemin hafif hıçkırık sesleri geliyordu.

"Evet, daha fazla böyle yaşamak istemiyorum." dedim emin bir şekilde.

"Evde tedavide görebilirsin bunu biliyorsun," annem ağlayarak konuşmuştu. Ağlaması içimi parçalasada kararım kesindi.

"Yirmi yaşımdayım ve yıllardır evde tedavi görüyorum. Hayatım boyunca okula gidemedim, arkadaşlarım olmadı. Evde tedavi yeterince etkili değil bunu sizde biliyorsunuz. Anne ağlamanı istemiyorum. Benim iyiliğimi düşünüyorsan lütfen ağlama."

"Tamam ,tatlım. Sen ne istersen o." annem kendini durdurmaya çalışıyordu.

Kararım kesin ve netti. Bu hastalıktan kurtulacaktım.

Ve ben Goo Hara. O hastaneye yatıp bu hastalığımı yenecektim.

X X X

SeokJin;

"Bu artık senin hayatını çok kötü etkilemeye başladı." Babamın sesiyle kafamı masadan kaldırdım.

Annem karşımda ağlıyordu.

"Biliyorum," sadece bunu diyebilmiştim.

"Biz annenle konuştuk ve... bir karar aldık."

Kafam karışmış bir halde bir anneme bir babama baktım. Annem gözlerime bakmıyordu. Babam derin bir nefes aldı "Bir hastaneye yatmana karar verdik."

Ne? Ben deli değildim.

"Hayır." kararım netti.

"Bunu kendin için yapmalısın. Kendin ve benim için... Ablan için." Annemin söyledikleriyle ellerimi yumruk yaptım "Bunu yapmalısın. Seni çok seviyorum. Ben senin annenim. Kötülüğünü istemem mümkün mü? Ama yapmalısın SeokJin. Bu şey... Tüm hayatını etkiliyor. Ablanı düşün, şuan burada olsaydı ne isterdi?" annem ağlayarak konuşuyordu.

"Ben... Deli değilim. Tımarhaneye yatmama gerek yok." zar zor konuşmuştum.

"Biliyorum. Bu zaten bir tımarhane değil. Yeni açılmış bir hastane. Kesinlikle tımarhane değil. Gidersen görürsün zaten. İstediğin zaman rahatça çıkabileceğin bir hastane." babamın sözüne güveniyordum. Asla yalan söylemezdi.

Annemin gözlerine baktım. Gözlerinde ki o üzüntü. Bir evladını kaybetmişti, diğeri ise ona göre aklını yitirmişti. Bu diğeri bendim. Anneme ve babama bunu daha fazla yapamazdım.

"Tamam, gideceğim."

Ben SeokJin. O hastaneye gidip aileme ve diğer herkese deli olmadığımı kanıtlayacaktım. Özellikle de kendime.

X X X

Karakterlerimiz Go Hara ve SeokJin. İkisini shiplemiyorum, sadece kitap için seçtim. İsterseniz Go Hara yerine başkasını hayal edebilirsiniz.

Not: 6.Bölüme kadar yazıldıktan sonra yazarın içine sinmediği için kitap tekrar düzenlenmiştir. Düzenleme tarihi: 26.08.2017


Aklını Kaybetme [SeokJin]✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin