Multimedia benim yaptığım bir edit var. Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayalım.
Gözlerimi açıp etrafı inceledim.
Hastanede ki odamdaydım. Başım ağrıyordu. Ve yüzümün şiştiğine eminim.
"Hara uyandın, ben doktoru çağırayım." DoHee'nin başımda olduğunu hiç fark etmemiştim. Aceleyle odadan çıktı.
Bense çok bitkin hissediyordum. Bu hissi çok iyi biliyorum. Her seferinde hissettiğim bir histi. Bitkinlik. Yoğun bir ağlama krizi ve ardından bu bitkinlik. Kapının hızla açılmasıyla içeri önce uzun boylu bir erkek,arkasından DoHee ve bir başka kadın girmişti. Anladığım kadarıyla kadın ve erkek doktordu.
"Merhaba Goo Hara, ben Profesör Doktor Kim Alex. Seninle daha önce tanışmak istemiştim ama düne kadar burada değildim. İş için yurt dışındaydım. Ama artık hep buradayım ve hizmetinizdeyim." Dedi gülümseyerek. Orta yaşlarında daha saçlarını beyazlatmamış çok karizmatik bir doktordu. Bende gülümseyerek karşılık verdim.
"Bu da benim asistanım Julia Kasthrov." Dedi diğer siyah saçlı kadını göstererek. Kadın içten bir gülümsemeyle selamladı.
Adam bana bakıp devam etti "Dün yaşananlar, hem de ilk gününden, hiç güzel değildi biliyorum..." adam yanımda ki sandalyeye oturdu "Ama burada bu şekilde iyileşeceğinin teminatını veriyorum. Benim alanım Haphephobia (Dokunma Fobisinin diğer adı) ve bu alanda kendime güvendiğimi gururla söyleyebilirim." Yataktan doğrulup oturur pozisyona geçtim. Daha önce bu kadar net ve emin konuşan bir doktorum olmamıştı. "Burada sadece sana odaklanacağım. Biliyorsun zaten hasta sayımız az ve senin hastalığına sahip başka kimse yok burada. Senin için zor olduğunu tahmin edebiliyorum. Bunu senin için kolay hale getireceğim. Burada yaşadığın her an seni özgürlüğe kavuşturacak Hara."
Adam o kadar güven verici konuşuyordu ki sarılmamak için zor tuttum. "Ayrıca emin olabilirsin ki burada ki en iyi ekibe sahipsin. DoHee, çok iyi bir rehberdir. Eskiden kısa bir süre onun derslerine girdim," deyip DoHee'ye gülümsedi. "Sana burada çok yardımcı olacağına eminim, ayrıca Julia yıllardır benim yanımda eğitim alıyor. Bu konuda bilgisi göz ardı edilemez. Bu günden sonra seninle bireysel seanslarımız başlayacak." Diyerek bilgilendirmesini bitirdi. "Şimdi biraz dinlenmeni istiyorum. Bugün izinlisin ama yarından itibaren seninle seanslarımıza başlayacağız." Dedi doktor.
"Teşekkürler Bay Kim." Dedim gülümseyerek.
"Bana genelde Doktor ya da Alex derler. Sen istediğini kullanabilirsin." Diyerek gülümsedi ve odadan çıktı. Doktor Julia'da bana selam verip peşinden gitti. "Bende gidiyorum, dinlen." DoHee el sallayıp odadan çıktı.
Çok halsizdim. Yatağa tekrar yatıp uykuya daldım.
Kalktığımda hava kararmıştı bile. Verdikleri sakinleştiriciler yüzünden baya uyumuştum. Kolumdaki seruma baktım. Bitmişti. Hemşire çağırma düğmesine basıp, hemşireyi bekledim. Hemşire hızla içeri girip bana selam verdi. "Serumum bitti de." Dedim göstererek.
Kadın onaylayıp tenime değmemeye dikkat ederek iğneyi çıkarttı. Bu çok zor bir şeydi. Tenime değmemeye özen gösterdiği için iğne kolumdan çok acıtarak çıkıyordu. "Birde ben acıktım, yemekhaneye gidebilirim değil mi?"
Hemşire bana gülümsedi "Doktor yataktan çıkmamanızı söyledi. Birazdan yemeğiniz odaya gelir." Odadan hızla çıktı. Bunu bilgilendirme kitapçığında okumuştum. Hasta dinlenmek zorunda kalırsa, yemeği odasına geliyordu. Burası bir otelden farksızdı. Hemen sonra kapı çaldı. İşte yemeğim geldi!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aklını Kaybetme [SeokJin]✅
Fanfiction"Dokunma fobisi olan bir kız, yani ben. Ölmüş ablasını baktığı her yerde gören birisi, Kim SeokJin. İkimizin ortak noktası; Bir akıl hastanesine gelmemiz. Görmemem gereken bazı şeyler ise bizi bir araya getirdi. Belki de görmem en iyisi. Böylece...