Ne yazsam ne söylesem bilmiyorum. Ama lütfen bunu sonuna kadar okuyun.
Şuan ani bir kararla kalktım yatağımdam ve içimden gelenleri paylaşmak istedim.
Bugün çok kötü bir şey yaşadık. Jonghyun gibi değerli birini kaybettik. Kpop ortamına girmeme vesile olan grup. Yıllar önce Stand By Me açar saatlerce dinlerdim. Hala da mutsuz olduğumda beni mutlu eden şarkılar listemde yerini korur. Şimdi içim bir buruk.
Sürekli gözlerim doluyor. Belki onu hiç yakından tanımadım, fandomunda değildim o kadar ilgili de değildim ama çok yaralandım. Böyle neşeli, mutlu ve güler yüzlü bir insanın bunu yapması ise daha da kazdı o yarayı. Elime bir kağıt kalem verseler "Şu dünyada, ülkesi fark etmez, tanıdığın tüm ünlüler arasında intihar edeceğini en çok düşündüğünden en az düşündüğüne doğru sırala" deseler Jonghyun aklıma bile gelmezdi, şaşkınlığımı siz anlayın.
Huzur içinde yatmasını istiyorum. Çünkü ben her zaman şarkılarını huzurla ve belki biraz buruk dinleyeceğim.
Bir Jin biasedım. Jin benim için sadece bir bias değil, düştüğümde elimden tutan birisi. Ona olan inancım ile birçok şey başardım.
Onu tanıdığımdan beri kendime olan güvenimi kazandım. Öz güven sahibi oldum. İnsanlar seni ne değiştirdi böyle dediğinde "Çok değerli bir insan." dedim. Çünkü öyle. Oppacı ya da shipper değilim. Ben normal bir fanım. Jin'e olan sevgim, saygım ve inancım çok değişik.
Ya hani olur ya insanların hayatlarında "İşte bu insan benim dönüm noktam." dedikleri kişi. İşte o benim için Jin. Bunları neden yazıyorum inanın bilmiyorum ama içimden geldi. Sonra kaldırırım zaten.
Sadece şunu düşünüyorum sevginizi gösterin. Gidin sevdiklerinize sarılın, onları mutlu edin. Hediye alın. Bilemezsiniz ki bir arkadaşınıza aldığınız minicik bir çikolata onun aklında ki kötü düşünceleri silip atacak.
Size saatlerce anlatırım bu insanın ne kadar değerli olduğunu ama bir o kadarda anlatamam. Sadece iyi olmasını istiyorum. Bana bu kadar güç veren bir insanın, Jin'in hep iyi olmasını istiyorum.
Buraya kadar okuduysanız çok teşekkürler ve iyi geceler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aklını Kaybetme [SeokJin]✅
Fanfiction"Dokunma fobisi olan bir kız, yani ben. Ölmüş ablasını baktığı her yerde gören birisi, Kim SeokJin. İkimizin ortak noktası; Bir akıl hastanesine gelmemiz. Görmemem gereken bazı şeyler ise bizi bir araya getirdi. Belki de görmem en iyisi. Böylece...