Waverly Hills Sanatoryumu

6.4K 139 19
                                    

Bu korkunç yer Amerika’nın Kentucky eylaetinde bulunan Waverly Hills Sanatoryumu.Burası ilk başta tüberküloz hastanesi olarak 1910 yılında hizmet vermeye başlamış. O zamanlar Tüberküloz tedavi edilemeyen ölümcül bir hastalık olduğundan dolayı hastalığa yakalanan insanlar bu sanatoriumda diğer insanlardan ayrı ve uzakta tutuluyormuş.

Tüberkülozun tedavi edilmesi için gereken streptomisin ilacı bulunup geliştirilene kadar tam 64.000 insan bu hastanede hayatını kaybetmiş.1961″de kapatılan Sanatoryum bir sene sonra akıl hastanesi olarak tekrar açıldı ve hastalara kötü davranıldığı için kapatıldığı 1982″ye kadar hizmet vermiş.

Bu süreler içerisinde bu yerde birçok ilginç ve doğaüstü olay gerçekleşmiş. Öyle korkunç bir yermiş ki gündüzleri bile içerisinde gezmek yürek istermiş. Fotoğraflara bakınca zaten sizlerde bunu anlayacaksınız. Özellikle 3. ve 5. katlarında doğa üstü olayların yaşandığı söylenen hastanenin en meşhur odası 502 nolu oda.Hastanenin bir diğer meşhur yeri ise ölen hastaların cenaze arabalarına taşındığı “Ölüm Tüneli” olarakta bilinen 150 metrelik tünel…

2006 yılında çekilen Spooked: The Ghosts of Waverly Hills Sanatorium adlı filmde de bu Sanatoryumda yaşananlar anlatıldı..20. yüzyılın en büyük paranormal olaylarının yaşandığı bu tarihi mekâna tur bile düzenlenmiyor.

Not: Medyaya bi youtube videosu koydum. Bermuda Şeytan Üçgeninin gizemini çok güzel bir şekilde açıkladım. Kanal kendi kanalım, izleyip abone olabilir misiniz acaba?

KORKU HİKAYELERİ (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin