Bütün dinlerce farklı yollardan varlığı kabul edilen bu karanlık alemle ilgili dikkatinizi çekecek 18 bilgiyi sizler için derledik. Şimdiden uyaralım; konuda hassas olanlar aşağı inmeden başka bir sayfaya geçiniz.
1- Gece 02:00-04:00 saatleri arasında karanlığın evlatları en güçlü hallerinde olurlar. Asla bu saatlerde onları kızdırmayın.
2- Cin düğünleri Yatsı ezanı ile başlar, sabah ezanı ile biter.
3- Cinler gündüzleri uyur, gece yarısından sonra evin içinde dönerek dolaşırlar. Bir an başınız dönüyorsa, yada perde kımıldarsa sebebi budur.
4- Gece dişlerimizin arasında kalan yemek artıklarını behnilem cini yer.
5- Cinler yatsı ezanı okunana kadar kilitli kalır Yatsı ezanından sonra serbest kalırlar. Bir eve yaklaşık 90 cin girer.
6- Kedilerin göz perdesi açıktır ve cinleri görebilirler.Bu yüzden kedilerin bir noktaya odaklandıklarını görürüz.
7- Geceleri aynada yüzünüzü şekillendirirseniz cinlerde sizinle oynamaya başlar ve görme şansınız olur.
8- Bazen mezarlıklarda meyve ağaçları görürsünüz, bu cinlerin ölüleri rahat bırakması içindir.
9- Nazar boncuğu 1500 km ötedeki cinleri bile evinize musallat eder.
10- Tırnak yeme alışkanlığı olanlar 1 hafta boyunca Felak suresini okuyun.Felak suresi yanınızdaki cinleri yakacaktır.
11- Dişi cinler çirkindirler.Bu yüzden güzel kızları kıskanırlar ve musallat olurlar.
12- Sürekli şanssız olan insanlar, yaptığı işi beceremeyen kişiler, Yakaza kabilesinden Alucra cini tarafından takip edilir.
13- Her besmele çektiğimizde Müslüman cinler güler ve bize sarılır.
14- Cinler sabahları en çok yılan ,akşamları ise çoğunlukla kedi kılığına girerler.
15- Fırça tarak ile saçlarınızı taradıktan sonra, fırçada kalan saçları temizleyin. Cinlere yuva hazırlamayın.
16- Gereksiz yere evde mum yakmayın. Cinler mum yakılan evde sohbet olduğunu düşünür ve evinize gelirler.
17- Gece 3’ten sonra cinleri düşünmek veya onlardan bahsetmek iyi değildir. Bir nevi onları çağırırsınız.
18- Cinler en çok kızlara musallat olur çünkü kızlar duygularıyla hareket ederler.
CİN
Kuran’da cinlerin dumansız ateşten yaratıldığı bildirilmektedir. Dumansız ateş sözcüğü cinin mahiyetini anlamamızda anahtar bir sözcüktür.
İnsan , hayvan, bitki vs. varlığın tümünün kendine özgü doğal bir ısı derecesi vardır. Stabil olan bu ısı o varlığın sağlıklı ve düzenli varoluşunu devam ettirir. Herhangi bir nedenle bir varlıktaki ısı seviyesinin yükselmesi ile o varlığın tabii yaşam durumunda bozulmalar meydana gelir. Biz buna varlığın cinnet hali diyoruz. Tüm varlıklarda zaman zaman ortaya çıkabilen bu durum insanlarda daha net ve gözlemlenebilir sonuçlar doğurur. Örneğin küçük çocuklarda ateş yükselmesi onlarda sayıklamalara ve halüsinasyonlara neden olurken yetişkinlerde bu hal kalıcı veya geçici cinnet halleri olarak görülür. Cinnet hali içinde olan bireye cin veya cinnet halinin varlıksal görünümü diyebiliriz. Cin de peygamberlerin subjektif algılarındandır. Melekten farkı cin’nin genellikle negatif tezahürleri olmasıdır.
Özetlersek cin varlıkta açığa çıkan bir davranış biçimidir. Bu davranış biçiminin temel tetikleyicisi yüksek ateştir. Zannedildiği gibi hammaddesi dumansız ateş olan nesnel bir varlık değildir. Dumansız ateş gördüğümüz ve bildiğimiz herşeyin kendisidir. Herşey enerji olma yönüyle dumansız ateşin kendisidir. Zaten normal ısının yükselmesi ile bütün varlıkların durumu negatif anlamda bozulur ki biz buna cinlenme hali diyoruz. İş böyle olunca bizim dışımızda vücudu olan bir cinin olamayacağı, bu nedenle cin çarpmalarının ve cin çıkarmaların şarlatanlıktan başka şey olmayacağı açıktır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORKU HİKAYELERİ (Tamamlandı)
De TodoKendi kendine kapanan kapılar, gecenin bir yarısı ensenizde hissettiğiniz nefes, karanlıkta gizlenen gölgeler, camın ardında gördüğünüz karartı, telefondan gelen garip sesler ve dahası! Korku hikayeleri dinlemeyi ya da anlatmayı seviyorsunuz, değil...