Kentucky Waverly Hills Sanatoryumunda Mary Lee 'nin Hayaleti

825 10 0
                                    

Tüberkülozlu hastaları iyileştirmek için kurulan Kentucky Waverly Hills Sanatoryumu, zamanında hastalığın tedavisi umuduyla hastaların yatırıldığı tek yerdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Tüberkülozlu hastaları iyileştirmek için kurulan Kentucky Waverly Hills Sanatoryumu, zamanında hastalığın tedavisi umuduyla hastaların yatırıldığı tek yerdi. Tüberküloz tedavisinde kullanılan etik olmayan ve tehlikeli birçok tedavi yüzünden yatırılan hastaların sadece %5’i bu tedaviler sonrası hayatta kalıyordu. Rivayete göre sanatoryumda ölen 8000 kadar hasta gömülmek yerine hastanenin altında bulunan tünellere atılmıştır. Tüberkülozun tedavisinde kullanılmak üzere keşfedilen antibiyotikler sonrası sanatoryum kapatılmıştır. Fakat inanışa göre sanatoryum içerisinde hala ölen hastaların ruhları dolaşmaktadır. Bunların en ünlüsü yukarıdaki resimde de görülen, hastanede hemşire olarak çalışan Mary Lee’dir. Mary Lee hastanede çalışırken bir hastasından kendisine tüberküloz mikrobu bulaşmıştır ve 502 numaralı odada kendini asarak hayatına son vermiştir. Kimine göre intiharın nedeni tedavisi zamanında pek mümkün olmayan tüberküloz hastalığına yakalanmasıydı. Kimine göre ise Mary Lee hastanede görevli bir doktordan hamile kaldığını öğrenince hayatına son vermiştir. Öyle veya böyle inanışa göre Mary Lee’nin ruhunun hala bu hastanenin koridorlarında dolaştığına inanılıyor. Bu yüzden yukarıdaki fotoğraftaki hayaletin Mary Lee ‘nin hayaleti olduğu düşünülmektedir.

KORKU HİKAYELERİ (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin