MertErol5 hikaye onun kitabından. Kendisine teşekkürler. Kitabını öneririm. Baya iyi hikayeler var.
Yıllardan 1994’dü. Ben annem ve abim Tunceli’deki köyümüze gitmiştik. O zamanlar 12 yaşında falandım. Oraya gittik ve amcamların evine yerleştik. Benim orada tanıdığım hiç kimse olmadığı için ben amcaoğlu Yusuf la oynuyordum. O bana biraz macera yaşamak istediğinden falan bahsederdi hep ve bir gece onla uyumadık ve biraz macera yaşayabilmek için neler yapabileceğimizi düşündük ve en sonunda köyü çevreleyen dağlardan birindeki bir eve gitmeyi önerdi Yusuf fakat bunun çok tehlikeli olabileceğini köyün ileri gelenlerinin sık sık onları oraya çıkmamaları konusunda uyardığını söyledi. Bizde bunu büyük bir gizlilikle yapacaktık. Yusuf’un en yakın arkadaşı ismete anlattık düşündüğümüzü ilk başta biraz tırstı fakat daha sonra oda bunu kabul etti. Ertesi gün çantalarımızı, yiyeceklerimizi hazırladık ve erkenden yola çıktık. O gün hava biraz pusluydu ve içimden bir ses bunun tehlikeli olabileceğini söylüyordu. Fakat bunu onlara söylemedim ve yolumuza devam ettik ve yolda giderken etrafta bol bol koyu, inek, keçi, tavuk gibi hayvanların kemikleriyle karşılaşıyorduk ben biraz daha korkmuştum ve neredeyse ağlamak üzereydim, en sonunda oradaki eve vardık ve içeri içeride anlamadığımız diller yazılı falan vardı ve penceresi olduğu halde içerisi karanlıktı içeride anlayamadığımız çok değişik cisimler vardı.
Etrafta taşların içerisinde sular falan vardı. Ve döner bıçağı gibi kocaman ama paslanacak kadar eski birkaç bıçak vardı birden ismet değişiverdi sanki biz korkmaya başlamışken o gülüyordu. Kendi kendine oynaşırken taşlardaki suyu üstüne döktü ve bir bıçağı eline alıp oynamaya başladı bir anda bıçakla oynarken bıçakla parmağını kesti ben çok korkmuştum ağlamaya başladım çünkü bir anda Yusufda değişmiş sanki çıldırmış gibi oldu bu arada ismetin parmağı çok feci bir şekilde kanıyordu. Daha sonra koştum koştum sanki bir şey beni kovalıyor gibiydi ve annemin dürtmesiyle uyandım bana gece boyunca döndüğümü, ağladığımı tepindiğimi söyledi. Kahvaltıda Yusufla konuşmaya başladım rüyamı anlattım ve belki inanmayacaksınız ama bana tepedeki evi nereden bildiğimi sordu. Daha sonra dışarı çıktık ve ismeti gördük parmağı sarılıydı.
Gönderen:İsmini vermek istemedi. 34 yaşında Samsun
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORKU HİKAYELERİ (Tamamlandı)
RandomKendi kendine kapanan kapılar, gecenin bir yarısı ensenizde hissettiğiniz nefes, karanlıkta gizlenen gölgeler, camın ardında gördüğünüz karartı, telefondan gelen garip sesler ve dahası! Korku hikayeleri dinlemeyi ya da anlatmayı seviyorsunuz, değil...