Clock 00:00

659 16 2
                                    

Saat 00:00

Küçük bir sarsılma ile uykumdan uyandım.Elimi zorda olsa komidine uzatarak telefonumu buldum.Saat 00:00 idi.Bir anda karnımdan garip sesler gelmeye başladı.Kalkıp yemek yemem lazım.Tam ayağa kalktığımda bir anda yatağa düştüm.

Saat 00:00

Yemek yemek için ayağa kalktığımda yatağa düşüp uyuya kalmışım.Karnımdan gelen sesler kesilmedi.Çok rahatsız oluyorum,hemen yemek yemeliyim.

Saat 00:00

Mutfağa gittim.Lambada bir gariplik vardı bir yanıyor bir sönüyordu.Ama umrumda değildi sonra hallerdim.Yaptığım kekleri dolaptan alıp yemeye başladım.Kekler bittiğinde uykum kaçmıştı.Biraz film izlesem belki uykum gelir.

Saat 00:00

Sanırım saat 00:00.En sevdiğim dizinin özetini ve bir tanede film izledim.Ardından saate baktığımda 00:00 idi.Saatin pili bitmiş olmalı diye düşündüm. Karnımdan gelen sesler çok rahatsız ediyordu,umarım alt kattakiler duymaz.Biraz önce uyumalıyım.Kalkıp hole* çıktığımda başım aniden döndü.

Saat 01:27

Kendimi yatakta buldum.Karnımda feci bir ağrı var.Bakamıyorum.En sonunda merakım ağıır basıyor ve elimi götürüyorum.Elim ıslanıyor.Bu benim kanım.Doğrulup baktığımda büyük bir yarık var.Hemen ambulansı arıyorum.

Saat 01:53

Odamdan içeri 2 sağlık görevlisi girdi.Ardından kendimi serbest bıraktım.Sonrasını hatırlamıyorum.

Saat 11:45

Hastanede uyanıyorum.İçerideki hemşire dışarı çıkıyor ve polisleri çağırıyor.Neler olduğunu sordular.Bir şey bilmediğimi söyledim.Evin içinde kanlı 3 parmaklı ayak izleri gördüklerini söylediler.Donup kaldım.

Saat 17:20

Hastaneden taburcu oldum.Eve gittiğimde ayak izlerini bende gördüm.Kaç kere yıkamaya çalışsamda çıkmadılar.Üstlerine halı örttüm.

Saat 00:00

Küçük bir sarsılma ile uykumdan uyandım.Yine aynı şey olucaktı.Hissettim.Yerimden kımıldamadım.Korkudan çok terlemiştim.Haraket edemiyor doğru düzgün nefes alamıyordum.

Saat 01:27

Karnım feci bir şekilde ağrımaya başladı.İçinden garip bir canlı çıktı.Gözlerim yuvalarında fırlayacaktı.Bana keskin dişlerini gösterek sırıtıyordu.En son üstüme doğru atılmıştı.

KORKU HİKAYELERİ (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin