1. Dev insan fosili
1895 yılında İrlanda'da Dyer tarafından mineral araştırmaları sırasında bulunan dev bir fosilidir. Boyunun karşılaştırılması amacıyla bir tren vagonunun önüne koyulmuştur. Yüksekliği 3 metre 70 santimetre ve ağırlığı 2050 kg'dır. Dev fosile bu fotoğraftan sonra ne olduğu bilinmiyor.2. Osmanlı'da medusa hadisesi
Fatih Sultan Mehmet İstanbul'u fethettiği zaman Venedikliler Fatih'e heyet gönderip, Yerebatan Sarnıcı'nda kendilerinin bir emaneti olduğunu ve parakarşılığında almak istediklerini söylemişler. Fatih bunu kabul etmemiş ve bu olay uzun zaman sonra II. Abdülhamid'e kadar bir efsane olarak gitmiş. Fakat II. Abdülhamid zamanında İtalyanlar aynı teklifte bulununca sultan reddettmiş ve orada ne olduğuna bakmak için, o zamanın en güçlü adamlarını toplatmış ve Yerebatan Sarnıcı'nda istedikleri yeri kazdırmış. Söylenenlere göre çok büyük bir lahit bulunmuş ve bu lahitin içinde yarı kadın yarı yılan, yani Medusa'nın mumyası çıkmış. Sultan bu hadisenin duyulmaması için Medusa'yı çok gizli bir yere gömdürmüş.
3. Diyadlov Geçidi vakası
Profesyonel 9 kayakçının Ural dağlarında kamp yapmaya gittiği, fakat geri gelmemeleri üzerine çıkılan arama çabalarında hepsinin ölü bedenleri bulundu. Yapılan araştırılmada 9 kişinin -30 derecede çadırlarından yoğun kar yağışı sebebinede aldırmadan çıkıp kaçmak istemeleridir. Olay yerinde 2 kişinin kafatası, diğer 2 kişinin kaburgası, bir kişinin de dilinin kesilmiş olduğu görülmüştür. Ayrıca bir başka cesette ağır olarak radyasyona mağruz kaldığı bulunmuştur. Bu kişileri kim tarafından neden öldürüldüğü bilinmemektedir. Savcı olay sonrası raporunda korkunç şekilde cinayet vakası olarak geçmiştir.4. Elizabeth Bathory (Kanlı kontes)
Macaristan asıllı olan Kontes, kocası öldükten sonra büyücülükle uğraşmış ve birçok ayinlere katıldığı söylenmektedir. Bir gün saçını acıtan hizmetçisine vurmuş ve yüzüne ondan kan gelmiştir. Bu olay üzerine aynaya bakan Kontes güzelleştiğini sanmıştır. Özellikle bakire kızları kaçırıp onlara işkenceler edip daha sonra kurduğu düzenekle onların kanıyla banyo yapmıştır. Tam olarak 612 bakire kızı kaçırıp kanlarıyla banyo yaptıktan sonra, olayların farkedilmesi üzerine oda hapsine çarptırılmıştır. 1614 yılında ise oda hapsindeyken intihar etmiştir.
5. Demir maskeli adam
Demir Maskeli Adam, popüler macera kitabı ve flimlerinin aksine gerçek yaşanmış bir olaydır. 1703 yılında Bastil hapishanesinde hücresine tekrar götürülen mahkumun durumu iyi değildi ve o gece ölmüştü. Bu mahkumun kim olduğu bilinmese de, o zaman ki kralın gayrimeşru oğlu ya da 14. Lui olan kralın yerine gelecek gerçek kraldır. Kral bu kişiyle özellikle ilgilenmiştir ve bu kişiyle sağlık konuları haricinden hariç konuşanları ölüm cezası ile çarptırılması talimatını vermiştir. Halen günümüzde kim olduğu bilinmiyor. Hücresinden cesedi çıkarılan bu kişi odasında bulunan bütün eşyalarıyla beraber yakılmıştır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORKU HİKAYELERİ (Tamamlandı)
LosoweKendi kendine kapanan kapılar, gecenin bir yarısı ensenizde hissettiğiniz nefes, karanlıkta gizlenen gölgeler, camın ardında gördüğünüz karartı, telefondan gelen garip sesler ve dahası! Korku hikayeleri dinlemeyi ya da anlatmayı seviyorsunuz, değil...