n o m i n a c j e

119 11 0
                                    

Zostałam nominowana przez Vicktoria_Black !

Muszę przyznać, że było to dla mnie ogromne zaskoczenie i było mi niezwykle miło odpowiadać na te pytanka! Rozumiem, że pytania się dokładnie takie same, jakie ty dostałaś, haha.

1. Okradziono cię kiedyś?

Cóż, na całe szczęście jeszcze nie zostałam okradziona.

2. Najgorsze wakacje? Gdzie i kiedy były?

Tym mianem mogę określić moje ostatnie wakacje w Krakowie, gdzie spędziłam pięć dni. Były one dla mnie może nie najgorsze, bo to za mocne słowo na określenie tego wypadu, aczkolwiek zdecydowanie nie należały do tych najlepszych. Zabytki tego miasta są jedną z najwspanialszych rzeczy, jakie dane mi było widzieć do tej pory, lecz jeśli o atmosferę jaką stworzyła mi rodzina, daję trzy a nawet cztery razy nie.

3. Znienawidzony nauczyciel?

Wolę tutaj użyć określenia nielubiany, jako że nie nienawidzę żadnego swojego nauczyciela i nigdy tego nie robiłam. Zdecydowanie nie preferowałam swojej nauczycielki od fizyki z gimnazjum, ponieważ zawsze robiła z mojej poprzedniej klasy idiotów i debili, choć wcale nimi nie byliśmy. Z obecnej szkoły, liceum, nie mam raczej zastrzeżeń do żadnego ze swoich nauczycieli. 

4. Wymarzone wakacje odbyłyby się w...?

W Londynie (ponownie!), Tokio i Barcelonie.

5. Najgorsza dla ciebie pogoda?

Temperatura poniżej -10 stopni jest już dla mnie niekoniecznie przyjemna :/.

6. Miałeś/aś dziewczynę lub chłopaka?

Nie XDD


Nominowała mnie także SariMcLevis013

1. Jaką bluzkę masz na sobie?

Białą w różowe kwiaty i zielone listki xd

2. Lubisz mnie?

Nie znamy się za dobrze, ale wydajesz się miłą osobą.

3. Ulubiona postać z HP?

Ojoj, uwielbiam to pytanie, ponieważ u mnie lepiej jest mi powiedzieć kogo nie lubię, gdyż odpowiedź na to jest dla mnie o wiele łatwiejsza. Tak więc nie przepadam za Umbridge, Jamesem Potterem i Bartym Crouchem Jr., oprócz tej trójcy uwielbiam absolutnie każdego bohatera z HP.

4. Abruz vs. borówka.

Borówka.

5. Czarny vs. fioletowy.

Czarny.

Ponieważ później Vicktoria_Black i zadała takie same pytania, co SariMcLevis013 nie będę na nie kolejny raz odpowiadała, gdyż byłoby to odrobinę głupie i zdecydowanie niepotrzebne. 

Teraz czas na moje nominacje!

SkyLings

Arystokraci

potterwars

girl-with-scars

brokenlyra

Moje pytania!

1. Którego władcę Polski lubisz najbardziej, a którego najmniej?

2. Jaki jest twój ulubiony cytat z piosenki?

3. jak pachnie osoba którą kochasz? Podaj 4 zapachy. 

4. Opisz swojego ulubionego nauczyciela.

5. Jaka jest twoja ulubiona książka i dlaczego?

6. Jaki jest twój znak zodiaku i czy utożsamiasz się z nim?

7. Gdybyś była zjawiskiem atmosferycznym, czym byś była?


Kolejny rozdział NEVER ALWAYS powinien pojawić się na przestrzeni kolejnych dwóch dni i będzie on finalnym rozdziałem z rocznika pierwszego, więc może być nieco dłuższy. Proszę moich kochanych czytelników o wyrozumiałość! <3

Pozdrawiam, 
Victoria Black.

NEVER ALWAYS || DRACO MALFOYOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz