18

1K 86 18
                                    

Hey (afgeleverd)
Hey (afgeleverd)

Hey (afgeleverd)

Yo (afgeleverd)

Rooie (afgeleverd)

Hey (afgeleverd)

Hey (afgeleverd)

Als ik jou was zou ik reageren, voordat ik emoji's ga sturen (afgeleverd)

"Wie app je?"

"Niemand."

Het was pauze en ik verveelde me. Bubbel en Meg waren nergens te bekennen waardoor ik alleen zat met Davy, niet erg gezellig dus. Ik was nog steeds van plan hem te negeren, wat moest ik anders doen?

Dus stuurde ik Iwan berichtjes. Ik had Iwan al tijden niet gezien en ik begon me zorgen te maken. Het zat altijd in mijn hoofd. Waar is Iwan? Wat doet hij? Is hij oké? Is hij gewond? Mist hij mij ook?

Hey (gelezen)

Hey (gelezen)

Hey (gelezen)

Yo (gelezen)

Rooie (gelezen)

Hey (gelezen)

Hey (gelezen)

Als ik jou was zou ik reageren, voordat ik emoji's ga sturen (gelezen)

Ik ging overeind zitten. Iwan had mijn berichtjes gelezen, zou hij deze keer reageren?

Iwan: Online

Alles goed? (gelezen)

Iwan: Offline

Ik smeet mijn telefoon op tafel en zuchtte. Eikel. Ik griste mijn brood van tafel, smeet het in mijn tas en stampte het cafetaria uit, dan ging ik maar alvast naar mijn les. Het kon me niet schelen dat ik Davy nu gekwetst achter liet.

Aangekomen bij mijn les zag ik Bubbel en Meg staan.

"Waar waren jullie?"

Eigenlijk zou ik me er niet zo druk om moeten maken, kon mij het schelen dat mijn vrienden een pauze zonder mij hadden willen besteden voor een keer, maar mijn emoties waren vandaag al zo wankel dat ik niet anders kon doen dan me gekwetst voelen.

"Stefan en ik moesten even iets bespreken," gromde Meg en ze stuurde woedende blikken naar Bubbel, die haar blik ontweek. Het viel me op dat ze hem Stefan noemde in plaats van Bubbel en ik vermoedde dat hij iets goed verpest had bij haar, ik vroeg me af waarom ik het niet mocht weten.

"Uh, oké," de deur werd geopend en we liepen de les in. Ik zat naast Bubbel en hij maakte een zenuwachtige indruk, arme jongen. Eigenlijk moest ik ook wel een beetje lachen want ik had het gevoel dat Meg hem er om de een of andere reden flink van langs had gegeven.

"Yo, Bubs," fluisterde ik en stootte met mijn ellenboog tegen zijn ribben, hij sloeg en kort gilletje. De leraar keek veel betekenend onze kant op, "zin om wat te doen na school?"

Het was even stil.

"Sorry, ik heb extra trainen," was zijn antwoord. Ik vroeg me af waarom het zo lang duurde voor hij antwoord gaf, zo lang hoefde hij daar toch niet over na te denken?

"Is al goed," mompelde ik en ik focuste me op de leraar.

***

Chaos [BxB] #Netties2017Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu