Epilog

1K 78 211
                                    

Wojna trwała jeszcze trzy lata.

Trzy lata. Co daje w sumie sześć długich, bolesnych lat.

Zginęło wiele niewinnych ludzi, a jeszcze więcej została bez najbliższych i dachu nad głową.

Niektórzy jednak mieli szczęście. Może i nie mieli już rodziny, ale znaleźli prawdziwą miłość.

Tak było w przypadku Laury Hanusz, która rok po wojnie została szczęśliwą żoną Łukasza Walaszka. Po tym jak Łukasz uratował przyszłą żonę z rąk ruskich, ukrywali się w katowickich kanałach.

Co się stało z resztą?

Karol Poznański. Niegdyś bardzo surowy i wymagający pesymista i nudziarz. Wojna go zmieniła. Znalazł pomoc u starszych państwa z Gliwic, chowając się w ich piwnicy.

Potem znalazł przemiłą dziewczynę w Zabrzu, której oświadczył się po półtorej roku. Teraz mieszkają w dużym domu w Gliwicach i mają dwójkę prześlicznych dzieci.

Jasiek uciekał razem z Zuzią. Znaleźli schronienie w opuszczonym domu w Mysłowicach. Zostali parą, a później małżeństwem. Nikt się tego nie spodziewał, prawda?

Reszta ekipy rozjechała się po całym świecie. Dezydery mieszka w Holandii będąc szczęśliwym singlem, Adam razem z narzeczoną mieszkają w Niemczech, a Dubiel i jego wybranka Angelika wyemigrowali do Wielkiej Brytanii.

Jednym słowem: wszyscy są szczęśliwi. Mają swoje drugie połówki, a nawet dzieci, i żyją w zdrowiu i dostatku.

Mimo swojej pracy i natłoku obowiązków, znajdują czas żeby napisać list do swoich przyjaciół. Na drugim końcu Polski, a nawet Europy. Nie utracili kontaktu, często się odwiedzają.

Wojna nauczyła ich siły. Przez tą walkę o przetrwanie nie są słabi, odważnie stawiają czoło przeszkodom spotykanym na swojej drodze. A wojna to był tylko sprawdzian ich wytrwałości. Wszyscy zdali na szóstkę.

****

Tak! To już koniec Misji 💜
Mega dziękuję że przez ten czas byliście ze mną i wytrwale gwiazdkowaliście nowe rozdziały.

Jeśli spodobała wam się ta opowieść, zachęcam do ocenienia reszty mojej twórczości: Szkoły z YouTube oraz Cały twój o Jeremim Sikorskim. Niedługo pojawi się nowe fanfiction, o Jasiu Dąbrowskim 💖💖

Dziękuje za 100 obserwujących! To było moje wielkie marzenie! ❤

Napiszcie mi prosze szczerze waszą opinię o tej książce w komentarzu 😀

Mega dziękuję ❤ Kocham was! ❤

Karolina 💕

Misja: PrzetrwaćOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz