selamun aleykum arkadaşlar :) final biraz karışık olmuş sanırım . "Böyle final olacağını hiç tahmin edemezdim" gibi yorumlar aldım en başında "Saime Canbay " bana bayağı saydırdı :) amma velakin böylesi daha güzel oldu bence alışılagelmişin dışında bir finaldi. Açıklama kısmına gelince
Hafsa hikayede yazar,
Hafsa Hira diye biriyle görüşüyor Hira ona arkadaşının (Aişenin) yaşadıklarını anlatıyor.(Aişe bu sırada uyuyor . depresyonda olduğu için de uyanmıyor) Aişe yetimhanede büyümüş kimsesiz biri. tek tanıdıkları Hira ve Gülten. Gülten ise kaldığı yetimhanenin müdüresi , kızı hirayla arkadaş oluyor ve yetimhaneden çıktıktan sonra işler değişiyor. Aişenin annesinden kalan hastalık baş gösteriyor. Kimsesi olmamasına rağmen o eve sanki ailesiyle taşınmış gibi davranıyor bunların en büyük delili ise hayali olan annesinin ondan günlük yazmasını istemesi ve onunda yazmış olması.
Hafsa hikayeyi yazmaya karar veriyor günlüğü okuyor, hikayeyi yazıyor . İster istemez Aişenin hikayesinden etkileniyor . bu arada beyninde tümör olan Hafsa rahatsızlanıp hastaneye kaldırılıyor . ve rüyasında günlükte okuduklarını bizzat hissediyor . Yani yazmış olduğum kitabın en başında aslında Hafsanın görmüş olduğu bir rüya. arada uyanıyor hafsa diye seslenildiğini duyuyor ( bunu hikayenin arasında fark eden oldu mu ? ) Gerçekte aişenin uyuduğu kısımda ise hafsa uyanıyor başta idrak edemiyor ama sonra kavrıyor rüya ile gerçeği. hastaneden taburcu olduktan sonra evine gidiyor . masasının üstünde duran aişenin günlüğü ve hikayenin yazılı olduğu kağıtlara bakıyor .Ve sonra rüyasındaki hikayenin sonunu okuyor .
sonuna da Hirayla yapmış oluğu röportajı eklemiş.
yani anlayacağınız sevgili okuyucularım final bölümünde iki ayrı hikaye oldu.
zaten hikayenin ilk kısımları hem Hatice hem Aişe olarak gidiyordu. sonunda Hatice kayboldu ve geriye Aişenin kurguları kaldı . Ömer kısmı bir sızlayan yaram onları bende mutlu etmek isterdim ama herkesin bildiği üzere aşk herzaman mutluluk değildir hele ki karanlığa aşık olan biri için... Aişe karanlığı bırakıp Ömere sevdalanınca karanlıktaki kara deliğe çekildi .
velhasıl bitiyor her şey... bu hikayem gibi ... çok severek yazdım . sizinde severek okuduğunuza dair güzel mesajlar aldım çok teşekkür ederim sıradaki hikayemde görüşmek üzere ...hala kafanıza takılan bir yer varsa söyleyin ...
Allaha emanet olun...
selamun aleykum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın İçimde
EspiritualKaranlık... Önceleri karanlığın içinde olduğumu sanıyordum. Zamanla anladım ki karanlık benim içimde, onun karanlığı. Hangi sokağa koşsam sonu çıkmaz sokak. Hangi ışığa koşsam sonu karanlık. Labirent gibi , başladığım yerden biteceği yere kadar kar...