Bir rüya, yolunuzu ne kadar etkileyebilirdi?
●●●
Yanmadan yakamazsın da Açelya.Yanmadan yakamazsın.
Yanmadan...
Günlerdir sadece Savaş'ın bu sözlerini düşünüyordum. Ne demek istediğini sanki bir bilmeceymiş gibi çözmeye çalışıyordum.
Yanmadan yakamazsın...
Yanmadığımı mı düşünüyordu, yoksa vurgulamak istediği yakamadığım mıydı?
'Yakamadığım kesin zaten' diye düşünürken yüzümü memnuniyetsiz bir şekilde buruşturdum.
Özensizce önümdeki çizim defterime tekrarladığım cümleye baktıktan sonra ağlamaklı bir şekilde inleyip defteri kapattım ve kendimi oturduğum yatakta geriye attım.
Ne yapacaktım? Kapımın tıklatılmasıyla bakışlarımı o tarafa çevirdim.
"Açelya, müsait misin?"
Efsane'nin sesini duymak istiyormuydum bilmiyordum. Kalp çarpıntımın sahibinin, kalbinin başkasına ritim olmasını destekliyordu sonuçta. Böyle söyleyince her ne kadar garip dursa da anladığınıza eminim.
"Gel, müsaitim."
Kapı aralanırken ben de huzursuzca yattığım yerden doğruldum. Gülümseyerek gelip yatağın kenarına oturdu. Bu kız sürekli gülümsüyor muydu?
"Sen,iyi misin? Sabahtan beri odadan çıkmadın. Merak ettim." dedi gözlerini odada gezdirirken.
Yanımdaki komodinden siyah saç tokamı alıp özensizce saçlarımı toparladım.
"İyiyim. Sadece halsizim biraz bugün.Aşağı inip, Mine'nin dergilerdeki modacılar hakkındaki yorumlarını dinleyecek gücü bulamadım kendimde."
Bu laflarıma güldükten sonra o da bacaklarını toplayıp bağdaş kurdu.
Oh otur otur, kendi yatağınmış gibi.
"Şey diyecektim..." dedi bir konuşmaya başlamak istiyor gibi. Kaşlarımı kaldırdım.
"Ben geçen gün, seni kızdırdım mı?"
"Geçen gün?" diye tekrarladım.
Neyi kastettiğini tahmin edebiliyordum ama belki başka birşeyse rezil olmak istemiyordum.
"Hani Mine ve Savaş'ı sana gösterdim ya. Bilmiyorum, yani Savaş ile ilgili ne düşünüyorsun ama... Düşüncesizce davrandım işte, özür dilerim."
Doğallığı ve gerçekten iyi niyetli oluşuna gülümsedim.
Evet, kalbime fil oturmuş gibi hissetmiştim ama Savaş sadece arkadaş olduklarını söylediğinde kelebek kadar hafiflemiştim.
"Sorun yok, kötü birşey düşünmedim. Hem zaten kaç gündür buradayım ki şunun şurasında... Bu tarz şeyleri benimle paylaşmak istemiyor da olabilirsiniz. Yanlış anlamam yani."
Sanki bu düşünceleri kafamdna kovmak istercesine elini salladı.
"Hayır, cidden. Sen, Savaş'a birşey hissediyor musun peki?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevsene Beni
Teen FictionYaşamdan vazgeçmiş bir kız, ölümden daha derin birine el uzatırsa ne olur? Kanatları kırık kelebek, görkemli büyük denize uçabilir mi? Peki ya bu deniz, kelebeği asla bırakmak istemez, ona dalgalarıyla sarılırsa, ne olacak? ••••••••• "Araftı o. Ald...