Öncelikle bugün bu hikayeye son vermiş olmak benim için çok garip.İlk günü hatırlıyorum.Kurgunun aklıma geldiği ilk günü, o yazmaya başladığım ilk cümleyi.Her bölümdeki hislerimi, beklentilerimi... Gerçekten bu kitap da, yazdıklarım da, karakterler de ve sizler de benim için hep çok özeldiniz.
Kitap ne kadar ilerlerse ilerlerlesin, kitle ne kadar büyürse büyüsün hep gözümde beni yorumlarınızla gülümsetecek, gözlerimi dolduracak kadar mutlu etmeye devam eden bir kesim olacaksınız.Bu kitap bana sizi kazandırdı.Ne kadar zaman geçerse geçersin, ne yaşarsanız yaşayın Açelya ve Savaş'ın hikayesini unutmayın olur mu? Mesela bir kelebek görünce gülümseyin.Denize bakarken, aklınıza güneşin doğuşuna kadar nasıl denizin ortasında durdukları gelsin.Bir kez daha gülümseyin.
Açelya'nın o ilk sahnesini hatırlıyor musunuz? Mutfakta ellerini cam kırıklarına bastırırken ne çok canı yanmıştı.Öyle canınızı yakan anlar da olacak.Çıkmazda kalır da bir gün onun gibi hissederseniz aklınıza sonradan nasıl mutlu olduğu gelsin.Kanatlarınızı dik tutun.Üzgün olduğunuzda Kıvanç'ın komikleri gelsin aklınıza.Gülün.Kafa sektirmeyi alışkanlık haline getirin.Deyimimizi kullanın, kullandırın.Sonra hep beraber gülün.
Sonra bazen kapatın ışıkları.Karanlık olsun.Zifiri karanlık..Onların karanlıkta birbirlerini nasıl bulduklarını hatırlayın.Eğer o karanlıkta yalnızsanız, bizimkilerin yanınızda olduğunu düşünün.Kıvanç belki her an bir salaklık yapıp ortamı bozabilir ha ne dersiniz? Belki de Defne gelir ve yine sinir eder bizi.
Mine gibi hissedebilirsiniz.Aşkınıza karşılık bulamayabilirsiniz.İstekleriniz olmuyor diye hayata, her şeye öfkeli olabilirsiniz.O anlarda da Mine'nin sonra ne kadar mutlu ve sakin olabildiğini hatırlayın.
Yağmur yağdığında başınızı camdan uzatın ve boş sokağa bakın.Oralarda bir yerde Savaş ve Açelya dans ediyor olacak...Gördünüz mü? Evet.Gülümseyin.
Ve affetmeyi asla zor bir şey olarak görmeyin.Affedin.Affetmeyi bilin ki, hata yapmak korkutmasın sizi.Merhamet bütün karanlıklara ışık tutar unutmayın.
Cesur olun.Tıpkı Açelya'nın yaptığı gibi.Korkusuz olun.Düşüncelerinizi ve hislerinizi söylemekten korkmayın.Bunun için kimseden özür dilemeyin.Ama tabi abartmayın da.Herkes bir Savaş değil sonuçta değil mi?
Sevdiklerinize sarılın.Sarılmaktan çekinmeyin.Varlıkları mutlu etsin sizi.İyi ki varsın demekten çekinmeyin.
Kötü karakterler hep olacak.Hep canınızı yakan, kötü hissettiren insanlar olacak.Bu sizi yormasın.Aksine güçlendirsin.Açelya'nın mücadele etmeyi nasıl öğrendiğini hatırlayın.Mücadele etmek yormasın sizi.Mutluluk duyun.Güçlü olduğunuz için.Savaş'ın bir yerlerden sizi gördüğüne ve 'işte benim kelebeğim.' dediğini hissedin.Zaten duyacaksınızdır ben biliyorum :)
Dostluk, hayatta bulabileceğiniz en güzel şey.Dostlarınızın kıymetini bilin.Gülmeyi asla unutmayın.Bol bol kahkaha atın.Kahkahalarınız hiç kesilmesin.Güvenmeyi öğrenin, sevgi duymayı ve sarılmayı...
Hayal kurmayı asla bırakmayın.Her şey boka sardığında bile orada her şey çok güzel olacak.Hayal edebildiğiniz her şeyin bir gün muhakkak istediğiniz gibi olacağını unutmayın.Savaş'ın dediği gibi.Sınırlar sadece zihnimizde.Zihninizdeki sınırları kanatlarınıza bağlayın ve uçabildiğiniz yere uçun.
Kendinizi sevmekten vazgeçmeyin.Bu hayat kısa ve gösterebileceğiniz en büyük sevgiyi kendinize gösterin.Eğer kendinizi severseniz, sevilmekten de sevmekten de korkmazsınız.
Eğer bir gün bir yerlerde pembe tokalı tatlı bir kız çocuğu görürseniz gülümseyin ve gidip ona kocaman sarılın.Nilsu'yu hatırlayın.Hatta belki ona resim yapmayı teklif edersiniz?
Eğer bir gün aşık olursanız da...Öncelikle sakin olun ve gidip Sevsene Beni diyin.Belki sever ve bana hikayelerinizi anlatırsınız.Sizden ilham almaya devam ederim.
Final bir son değil kelebeklerim.Açelya, Savaş, Kıvanç, Mine, Hande, Defne...Hiçbiri bir yere gitmiyor.Onları hep hissedecek, seslerini hayatınızın bir köşesinde duyacaksınız.Onları hissetmeyi unutmayın olur mu?
Bana gelecek olursak...Bu benim en büyük hayalimdi.Yazdıklarımın birileri tarafından okunması, beğenilmesi...Eğer yazdıklarım size bir şeyler kattıysa, keyif alabildiyseniz başarmışım demektir.Bana bu şansı verdiğiniz için çok teşekkür ederim.Hepinize minnetarım.Çok ama çok seviyorum sizi.Yeni bir kitapla dönmeyi planlıyorum.O zaman da beni bekliyor olun ve başka bir dünyada buluşalım olur mu?
Ben unutmayacağım.Ne Açelya'yı, Ne Savaş'ı...Siz de unutmayın.Bu hayattan bir Kelebek & Deniz hikayesi geçti.Yaşatalım onları.
Teşekkür ederim kelebeklerim.Bugüne kadar ki her şey için...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevsene Beni
Teen FictionYaşamdan vazgeçmiş bir kız, ölümden daha derin birine el uzatırsa ne olur? Kanatları kırık kelebek, görkemli büyük denize uçabilir mi? Peki ya bu deniz, kelebeği asla bırakmak istemez, ona dalgalarıyla sarılırsa, ne olacak? ••••••••• "Araftı o. Ald...