30'FİNAL' Kelebek Mezarlığı

2.8K 153 205
                                    

Multideki şarkı ile okuyun lütfen.Biterse tekrar başlatın.Bu finale özel tek isteğim :) İyi okumalar kelebeklerim!

-----------------------------------------------------

"Açelya!" 

Göz kapaklarım ağır geliyordu.
Kirpiklerime çarpan güneş ışıkları sanki her hücremi biraz daha yakıyordu.
Kesinlikle bir acı vardı içimde.
Savaş'ın sesini duyuyordum.
Başımdaki kalabalığı da hissediyordum.
Ama sanki bir boşluğun içine gömülüyordum.

Sırtımın altındaki soğuk asfalt beni içine çekiyordu.
Ağzımdan yavaşça boynuma süzülen kanı hissettim.
Daha sonra Savaş'ın ellerini.Elleri yüzümdeydi.
Saçlarım avuçlarından, kollarına doğru dökülmüştü.
Kirpikleri ıslaktı.
Şu an bedenimdeki fiziksel olan bütün acıya katlanabilirdim.
Ama onun kirpiklerini ıslak görmek beni o an öldürürdü.

"Açelya bak bana!
Açelya...
Sevgilim beni duyuyor musun?" diyordu.

Sesi sanki çok uzaktaydı. Kulaklarım uğulduyordu. Bir kez daha bağırdı.

"Lan ambulansı arasın biri!" 

Elleri yüzümden yavaşça ellerime indi. Kanlı ellerimi avuçlarının arasına aldı.

"Korkma sakın. Hiçbir şey olmayacak." dedi yaşlar yanaklarına süzülürken. Büyükçe yutkundu ve sesini kontrol etmeye çalıştı. Ama başarılı olamadı.

"Nolur olmasın." dedi titreyen sesiyle.

Yüzünü kanlı ellerimizin arasına aldı ve ağlamaya başladı. Onun haykırışları saçlarıma karıştı. Saçlarım bile kırıldılar.

"O-olmayacak mı?" diyebildim dilimi bile hissedemezken. Anlayıp anlamadığını bile bilmiyordum. "Bu..Bu da onun gibi.Hani vurulmuştum.Onun gibi mi?" dedim ve aniden gelen öksürükle ağzımda biriken kanın dışarı çıkmasına katkıda bulundum.

Gülümseyerek baktı suratıma. Gözyaşları gamzesine karışırken gülümsedi.

"Onun gibi."

--------------------------------------

İKİ SAAT ÖNCE 

"Ee hadi ama yavrum gitmiyor muyuz hala?" dedi Kıvanç ceketini Savaş'ın suratına atarak. Onlara bakıp güldüm. Mine de birazdan Savaş'ın Kıvanç'a kafa atacağını anlamış olacak ki Kıvanç'a geri çekilmesini işaret ediyordu.

"Lan bak yavrum falan diyip durma ağzına çarpacağım şimdi." diye Savaş konuştuğunda güldüm ve gidip yanına sokuldum. Başımı omzuna koyduğumda gülümsedi. Ben de gülümsemiştim.

Bugün bir garipti her şey. Sanki herkesi ezberlemek istiyor gibiydim. İçimde bir his vardı ve bununla baş edemiyordum. Sürekli Savaş'a sarılıp duruyordum. Kokusunu ezberlemek için sanki... Sanki sonra özleyecekmişim gibi. Sanki son kez sarılmak istiyormuşum gibi.

"Yağmur yağacak gibi bugün." diye mırıldandım gözlerim kapalı bir şekilde Savaş'ın omzuna yaslanmışken."Evde mi dursak bugün? Sadece sarılsak mesela." 

Güldü ve bana baktı sıcacık gözleriyle. Yüzüne baktım. Güzeldi. Hep olduğu gibi.

"Bir haller oldu sana kelebek. Bana olan aşkın mı kabarıyor yoksa bana olan aşkın mı kabarıyor anlamadım." dedi.

Camın önündeki çamaşırları toplayan  Hande ilginç bir şey duymuş gibi Savaş'a döndü.

"İkisi aynı şey zaten."

Sevsene Beni Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin