|46|

2.7K 314 17
                                    

A więc stało się. Jesteśmy w pociągu.

I boli mnie serduszko, kiedy patrzę na tak zmieszanego i zdenerwowanego tym wszystkim Jungkooka. Na szczęście teraz grzecznie śpi na moim ramieniu, a ja od dłuższego czasu mam szansę porozmawiać z Rose.

Uwierzysz, że jeszcze półtorej roku temu byłem w niej zauroczony? W sumie to była pierwszą i ostatnią dziewczyną, która mi się spodobała. Byłem wtedy głupiutki, a przez ten rok zrozumiałem, że jest najlepszą przyjaciółką, jaką tylko mogłem sobie wymarzyć.

A co do przyjaciół... Wiesz już, że Yoongi skończył szkołę, prawda? A więc aktualnie uczęszcza na studia, ponieważ chce zostać psychologiem. Niedawno też znalazł sobie mieszkanie blisko uczelni i mają plan zamieszkać tam razem z Jiminem, gdy tylko w końcu powiedzą jego rodzicom, że są razem. A planują zrobić to jeszcze w święta, więc pewnie po nowym roku już zaczną się tam wprowadzać.

W sumie trochę im zazdroszczę, bo będą mieli siebie praktycznie 24/7.

I jakby tak podsumować ostatni rok, bardzo dużo rzeczy się wydarzyło oraz zmieniłem się, ale zdecydowanie na lepsze.

Wypiłem swoje pierwsze piwo.
Przeżyłem pierwszy, prawdziwy pocałunek.
Pierwszy raz naprawdę mocno się zakochałem.
Zapaliłem pierwszego i ostatniego papierosa.
Rozpocząłem swój pierwszy związek.
Pierwszy raz dotykałem kogoś w tak intymny sposób.

Może będzie jeszcze jeden 'Pierwszy raz', lecz zdecydowałem się z tym nie spieszyć. Jak już będzie miało do tego dojść, oboje będziemy o tym wiedzieli.

~Taeś

************************

Jeszcze raz dziękuję osobom, które komentują oraz starają się robić to regularnie. To naprawdę motywuję, ponieważ widzę, że komuś się to podoba. Można także wyrażać swoje negatywne emocje względem tego opowiadania, abym w przyszłości wiedziała, czego mam w takich pracach unikać.

Dziękuję wam wszystkim!


Miłego dnia kochani!💞

Mixture Of Thoughts | Taekook Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz