Xiu okazał się być kotką. Dzisiaj będąc z nią u weterynarza, dowiedziałem się, że będzie miała małe kotki. I w sumie wystarczyła do tego tylko chwila nieuwagi przy wyjściu z nią na spacer, niegrzeczna dziewczynka.
No ale będę dziadkiem!
Znaczy może nie naprawdę, ale Xiu jest dla mnie jak dziecko. Tyle że ja jestem samotnie wychowującym ją tatusiem. A Jungkook jest drugim tatusiem.A jeszcze co do Jungkooka - gdy się o tym dowiedział, był chyba równie szczęśliwy, co ja. Ogólnie weterynarz uczył mnie jak postępować z ciężarną kotką, żeby nie zrobić krzywdy jej i jej dzieciom. Myślę, że dorosłem do wychowania małych kotków. (Jungkookie się ze mnie śmieje i mówi, że za nic nie poradzę sobie z taką bandą urwisów i i tak prędzej czy później będę musiał je oddać)
O, a teraz się ze mnie śmieje, że się zachowuje, jakbym sam miał urodzić. Bardzo śmieszne, Jeon. I nie patrz mi w notatnik, bo zrobię ci taki celibat, że do końca życia zapamiętasz.
Okej, to go przekonało. Więc... Wracając do tematu - gadałem o tym z mamą i Jinem, którzy powiedzieli, że Kyungsoo ucieszył by się z kotka, dlatego jeden napewno będzie jego.
A właśnie, Kyungsoo! Nie pisałem tu jeszcze tego, ale mam wrażenie, że on potajemnie czuje coś do tego całego Jongina, ale nie chce się przyznać przed nawet samym sobą. Niedawno przyłapałem go na tym, jak przegląda jego zdjęcia i uśmiecha się, jak zakochana nastolatka, a jak tylko mnie zauważył, odrazu zaczął udawać, że nic takiego nie miało miejsca i wyraz twarzy zmienił na 'nie dotykajcie mnie, idźcie sobie'.
Turutututututu... Chyba ktoś tu się nam zakoooochał.
A wiesz co jest najlepsze? Że Jongin w tym roku przepisał się do mojej klasy, bo jest z mojego rocznika i tak przypadkiem tak trochę mamy zrobić razem projekt na geografię i jutro do mnie przychodzi. I tak trochę Kyu nic o tym nie wie i tak trochę oprócz nas nie będzie nikogo w domu i tak trochę mam plaaaan.
Będę musiał jeszcze pogadać o tym z Jungkookiem (Który apropo cały czas się na mnie gapi z miną jakiegoś pedofila i pcha swoje niewyżyte łapki pod moją koszulkę).
Dobra, kończę, bo się biedny niecierpliwi. Napiszę jutro lub po jutrze, jak poszedł mój plan.
~Taehyungie
CZYTASZ
Mixture Of Thoughts | Taekook
FanfictionPierwsza liceum, pierwszy pocałunek, pierwszy alkohol, pierwsza miłość, pierwszy związek, pierwszy papieros, pierwszy raz... Czyli z życia nastoletniego Taehyunga. Ogólnie bardzo dużo się dzieje. Informacje: Zmieniony wiek, różne formy pisania. #69...