Znowu widziałem Jungkooka i tego kolesia, praktycznie rzucających się na siebie z pięściami w łazience. Tym razem nie czekałem, ale odrazu, jak tamten sobie poszedł, wszedłem do łazienki, chwyciłem Kooka za nadgarstek i zamknąłem nas w jednej kabinie.
~TaeTae
* Kilka godzin wcześniej *
- Jungkook, ostatni raz powtarzam. Jak nie chcesz mi powiedzieć, to powiedz chociaż Rose, czy komuś dorosłemu. Takich spraw nie można zamiatać pod dywan, w widzę że za każdym razem jest coraz gorzej i ktokolwiek to jest, bałbym się że niedługo naprawdę rzuci się na ciebie z jakimś nożem, czy chuj wie czym! - Krzyknął zirytowany już całą tą sytuacją i podejściem swojego kolegi, Taehyung.W tym momencie Jungkook już miał uciec, ponieważ chwycił za zamek, gdy zdał sobie sprawę, że ten się zaciął, a on został zatrzaśnięty w jednej kabinie ze swoim kolegą.
- Uhm... Zajebiście. - Warknął pod nosem.
- Spokojnie, zadzwonię po Rose, ale aktualnie trwa lekcja, więc i tak trochę tu sobie posiedzimy. - Rzekł czerwonowłosy.
Jungkook zrezygnowany zsunął się po ścianie na podłogę, a za chwilę drugi powtórzył jego ruch.
Siedzieli przez chwilę w milczeniu, patrząc się na siebie, kiedy jeden z nich postanowił się w końcu odezwał.
- Przepraszam, że tak cię traktuję.
- Przepraszam, że złapałem cię za rękę, wiem że to było bardzo niezręczne, ale myślałem, że to zadziała. Jezu teraz tak mi głupio... - Tae zakrył swoją twarz rękami, wydając z siebie dziwny jęk.
- Zadziałało. - Szepnął Jeon. - Tylko inaczej niż byś się tego spodziewał.
- Hm?
- Nie, nic. Jeszcze raz przepraszam za moje zachowanie. Zgoda?
- Zgoda. - Posłał mu swój najszczerszy uśmiech, po czym przysunął się bliżej niego, aby go przytulić. - Ale tą sprawę i tak musisz gdzieś zgłosić. Mimo, że śmiesznie wyglądasz rzucając się na niego, to cała ta sytuacja jest już mniej zabawna.
- Mogę ci ufać?
- Jasne, Jungkookie. Możesz mi ufać w każdej sprawie.
- A więc z tą całą sprawą, chodzi o to, że...
CZYTASZ
Mixture Of Thoughts | Taekook
FanfictionPierwsza liceum, pierwszy pocałunek, pierwszy alkohol, pierwsza miłość, pierwszy związek, pierwszy papieros, pierwszy raz... Czyli z życia nastoletniego Taehyunga. Ogólnie bardzo dużo się dzieje. Informacje: Zmieniony wiek, różne formy pisania. #69...