Kapitola třicátá pátá: Telenovela
"Cože?" vyhrkla jsem a posadila se. Jackson s úsměvem na tváři přikývl. "Kde je? Musím ho vidět," prohlásila jsem a vyhrabala se z postele. "Eh, Chloe, nechceš se víc obléct?" zeptal se, když uviděl to, co mám na sobě.
"Proč?" zamračila jsem se na něj a založila si ruce na prsou. Měla jsem na sobě Damienovo tričko, nechápu co je s tím sakra špatně. "Já jen, že by se mu nemuselo líbit, že tě každý uvidí jen v jeho tričku," vysvětlil nervózně a podrbal se na zátylku.
"Prostě mě k němu zaveď," nařídila jsem mu a propalovala ho vražedným pohledem. Jen sklopil hlavu, "Ano, madam," zamumlal a vyšel z místnosti se mnou v patách. Ani jsem si nesnažila zapamatovat cestu, protože v tomhle bludišti to bylo nemožné. Jsem ráda, že si vůbec pamatuji cestu do pokoje.
Došli jsem k nějakým dveřím a Jack se zastavil. Kývl hlavou směrem k nim a usmál se na mě. Otevřela jsem dveře a uviděla ho. Rozbušilo se mi srdce a štěstím jsem se rozbrečela. Možná to bylo hormony, možná tím, že je na živu. Nejspíš obojí.
"Damiene!" vykřikla jsem šťastně a přiběhla k němu. Skočila jsem k němu na postel a objala ho. Jediný co jsem uslyšela bylo bolestné zasténání. Zmateně jsem se na něj podívala a snažila se zjistit co se děje.
"Chloe," zasípal černovlásek "Můj, er..." podívala jsem se dolů zrudla, když jsem zjistila, že moje koleno přistálo na jeho rozkroku. Opatrně jsem z něj slezla a od dveří uslyšela Jackův smích. Hodila jsem o něm další z mích vražedných pohledů a on rychle ztichl. Otočila jsem se zpátky k mému ďáblovi a uviděla, že se na mě unaveně usmívá.
"Mio amore," promluvil po chvilce a naznačil, že se k němu mám posadit. Udělala jsem tak, jak chtěl. Vzal moji ruku do své a políbil ji na hřbet a pak na každý kloubek. "Jsi v pořádku?" zeptal se něžně a pohladil moje bříško, které zatím nebylo vidět. "Já? Mně nic není. Ale, jak je tobě? Jsi v pořádku?" zopakovala jsem jeho otázku.
Jemně se usmál a nadzvedl se, aby mi vtiskl polibek na rty. "Teď už ano," řekl a znovu si položil hlavu na polštář. Spokojeně jsem si povzdychla a projela mu rukou ve vlasech. Byl bledý a pomlácený, ale přesto byl víc než atraktivní.
"Aww," ozvalo se ode dveří. U dveří stáli v objetí J&J a sledovali nás, jako kdyby jsme byli nějaká telenovela. I když... řekla bych že od toho nemáme daleko.
Estakali
ČTEŠ
Psychoušek
Teen FictionVěděla jsem, že to myslel vážně a že za to nemohl. To ta jeho porucha, ale... bála jsem se ho. Děsně jsem ho chtěla uklidnit, trhalo mi to moje měkký srdce, když začal vzlykat. Nemohla jsem... Moje tělo se nekontrolovatelně třáslo strachy jen díky j...