Žárlivost

8.3K 357 9
                                    


Kapitola třicátá šestá: Žárlivost


"Jak se má mimčo, mamčo?" zakřenil se na mě Jack a pohladil mě po hlavě jako psa. Plácla jsem ho přes ruku a naštvaně na něj zasyčela: "Ještě jednou mi tak řekni a vlastnoručně tě vykastruju." Vytřeštil na mě oči, pak se podíval na svůj rozkrok a zakryl si ho rukama. "Au," zamumlal. 

"Radši ji nedráždi, nevíme čeho je schopná," zašeptal Jason nenápadně. Možná by ho někdo měl naučit jak šeptat. Naštvaně jsem se na něj podívala a když si toho všiml, dělal jako by nic a pískal si. Protočila jsem nad ním oči a odfrkla si. Z nějakého důvodu jsem na všechny naštvaná. Hormony pitomý!

Najednou jsem uslyšela někoho vejít do místnosti, předpokládám, že je to Damien. Ale, když jsem se otočila, zjistila jsem, že je to Obřík. Chvilku jsem na něj nevěřícně zírala a pak mu skočila okolo krku. Myslela jsem, že umřel! Jen se zasmál a objetí mi opětoval. 

"Dej z ní ruce pryč, Brade," ozvalo se za ním. Tak tohle je rozhodně Damien. Obřík, či Brad, mě opatrně pustil na zem a vřele se usmál. "Rád vás zase vidím, Chloe," řekl slušně. Svraštila jsem nad tím obočí. "Proč mi vykáš?" zeptala jsem se zvědavě. "Rozkazy pana Bertucciho," vysvětlil. Znovu jsem protočila oči a mávla rukou, "Nesmysl, skoro si kvůli mě umřel! Máš právo mi tykat a říkat mi jak je ti libo," řekla jsem a natáhla k němu ruku. Usmál se ještě víc a potřásl si se mnou. 

"Brad," představil se.

"Chloe," řekla jsem a usmála se na něj. 

"Damien." 

Zvedla jsem k němu hlavu a pobaveně povytáhla obočí. Očima těkal mezi mnou a Bradem a nesouhlasně se mračil. Očividně se mu nelíbilo, že se mě dotýkal někdo jiný. "Copak?" zakřenila jsem se na něj, "Žárlíš snad?"  

"Já? Pfff, ne!" Ušklíbla jsem se nad jeho arogancí a spiklenecky mrkla na Brada. "Takže ti nebude vadit, když dám Bradovi-"

"Ani náhodou!" zavrčel, "Jsi moje!" dokončil a majetnicky si mě k sobě přitáhl. Zachichotala jsem se nad jeho rozzuřeným výrazem. "Chtěla jsem říct, že dám Bradovi kousek dortu," dořekla jsem a mému ďáblovi zrůžověli tváře. 

"Někdo je tady žárlivej!" zasmál se Jack. 

Damien se po něm hodil vražedný pohled -Jsem pyšná! To se naučil ode mě!- a pak se arogantně usmál. "Tobě by nevadilo, kdybych třeba políbil Jasona?" Jack se zarazil, ale pak se zakřenil. "Do toho, udělej to," prohlásil klidně. Černovlásek na něj vytřeštil oči a pak se na mě podíval. 

"Když ono by to vadilo Chloe," vymlouval se. Jen jsem s úsměvem zakroutila hlavou a postrčila ho dopředu. Tohle chci rozhodně vidět. 

Jason se na Damien svůdně podíval a já měla co dělat, abych nevyprskla smíchy. Blonďáček k němu nadšeně přihopkal a naklonil se k němu. Když Damien nevypadal, že se pohne, Jason promluvil. "No tak fešáku, dej mi hubana."

Na to jsme se všichni rozesmáli, teda, všichni kromě Damiena. 

"Škoda, já chtěl vědět jak líbá..."

Estakali

PsychoušekKde žijí příběhy. Začni objevovat