~

25 1 0
                                    

"Tahminlerimize göre arabada 4 kişi vardı.Arabanın içinde bulduklarımız bunu gösteriyor.Ancak birinin cesedini hâlâ bulamadık.Arabayı süren kişi özel bir şoförmüş.Arka koltukta oturan kişi 20'li yaşlarda bir genç ve ön koltukta oturan kişi de çocuğun babası.Söylenenlere göre şoför babası ve oğlu tarafından 'uzun bir yola' gidecekleri için tutulmuş.Arabada var olan her şey 4 kişi için ancak enkazda 3 ceset var.Bavullar olsun, yiyecekler olsun, içecekler olsun hepsi 4 kişiyi gösteriyor.

"Bu hiçbir şeyi kanıtlamaz.Eğer ceset yoksa ve hiçbir ize rastlamıyorsak arabada 4 kişi olduğunu söylemek için elimizde pek bir şey yok demektir."

"Efendim, arkadaşların söylediklerine göre buraya yakın bir mola yerinde yemek yemişler ve elimde gördüğünüz fişte 4 kişi için fiyat ödenmiş."

"Bak bu ilginç işte.Bu işe daha çok önem verilmesini istiyorum.Bir araba kazasından çok, bir cinayet olabilir.Eğer o 4.kişi hiç iz bırakmadan kaçmışsa bunu önceden planlamış demektir bu da bizim işimizi zora sokacaktır.
Veya katil arabada 4 kişi olduğunu düşündürtmek de istiyor olabilir.Belki de hiçbir zaman orda olmadı?"

"Sanırım bu konuda haklısınız efendim!"

"Anlamadım?"

"Arabanın içindeki deliller tam olarak çıkarıldı.Sanırım 4.kişi hakkında hem haklı çıktık, hem yanıldık."

"Nasıl oluyor bu?"

"4.kişi aslında var, ama yok.Şöyle ki bu 4.kişi, uydurulmuş.Var gibi gösterilmiş.Ama bunun cinayetle alakası yok diye düşünüyorum."

"Nasıl yani?"

"Ekipten arkadaşların söylediğine göre, 4.kişi, çocuk tarafından yaratılmış.Yani olay bir cinayet değil, kaza.Aynı zamanda 4.kişi çocuğun ta kendisi."

"Bu ne demek oluyor şimdi?"

"Efendim muhtemelen çocuk, 2 kişiliğe sahipti."

Uzun Yolların AnatomisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin