"Yani şizofren gibi bir şeymişmiş?"
"Tam olarak şizofren denemez.Çocuğun böyle olduğunu öğrendiğimde bilgi almak için doktoru aradım ve böyle bir hastalığın gerçekten de olduğunu söyledi.Tıpta çoklu kişilik bozukluğu olarak geçiyor.Depresyon hastalarında görülme ihtimali daha yüksekmiş.Çoklu kişilik bozukluğunda hasta; kimlik, hafıza ve bilincini tek bir kişilikte toplamakta zorlanırmış.Hatta bu hastalıkla yaşayan kişilerin kişisel geçmiş, insanlar, mekanlar ve olaylara dair hafızalarında ciddi boşluklar bulunurmuş."
"Tüm bu bilgileri neden öğrendin? Bizim işimiz çocuğun ruh sağlığını değil, kazanın cinayet mi yoksa dikkatsizlik mi olduğunu çözmek."
"Efendim, işte karmaşıklık da burda başlıyor.Doktorun anlattıklarını irdelememin bir sebebi var.Arabadan çıkanlara bakınca siz de bana hak vereceksiniz."
"Neden, ne çıktı arabadan?"
"Notlar.Ama bir sürü.Bazıları şiir bazıları düzyazı."
"Ee?"
"Çok büyük ihtimalle bu notları yazan çocuk.Notların büyük bir bölümünde kendisinden ve babasından bahsediyor.Babasız büyüdüğüne ve annesi öldükten sonra yalnız kaldığına dair bir sürü şey yazmış."
"İlginç.Peki başka ne var bu notlarda?"
"Büyük bir bölümü şiir ya da şiir taslağı.Aşık olduğu kişiden ve en yakın arkadaşından da bahsetmiş.Görünüşe bakılırsa ara sıra bu ikisine de öfkelenmiş.Şiirlerden birkaçını istettim birazdan okuturum size."
"Yani sana göre bu basit bir kaza değil miydi?"
"Efendim, şu an için bir şey söylemek gerçekten de zor.Eğer çocuk babasını öldürmek için, kendisini bile öldürecek kadar öfkelenmişse babanın geçmişte ne yaptığını da merak etmiyor değilim."
"O önemli değil.Çocuk ruh hastasıymış.Baksana sağlıklı düşünemiyor bile."
"Yine de şiirlerini yazarken normal bir ruh halindeymiş gibi geldi bana.Şey, bir de efendim, çocuk aynı zamanda mitomaniymiş.Şurdaki notta yazmış bakın."
"Mitomani mi? O da ne böyle?"
"İnternette 'kişinin, ruhsal nedenlerle, gerçekleri çarpıtmayı, değiştirmeyi hastalık durumuna getirmesi' yazıyor."
"Ne güzel! Şimdi de tüm bunların olmayan şeyler yüzünden yaşandığı ihtimali de çıktı ortaya.Nasıl bir bokluğa düştük biz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uzun Yolların Anatomisi
PoetrySanırım bu yol beni çağırıyor Bu yol yani uzun bir yol belki de ucu ölüm Korkmuyorum sen yoksun artık özgürüm İstediğim bulutlara seni anlatıp ağlatmakta özgürüm *Yeni şiir kitabım "ARYA SUSTU" yayımda!