~

23 2 0
                                    

"Kazanın neden olduğunu buldunuz mu peki?"

"Evet efendim."

"Tamam.Şimdi bana olayı en başından tam olarak anlat"

"Tamam efendim.
Şöyle ki gece 4 sularında bir ihbar alıyoruz.Yakındaki ekipler olay yerine geliyorlar ve ters dönmüş bir araba olduğunu görüyorlar.Köprüden uçmuş ve boş bir araziye düşmüş.Arabanın içinde 3 kişi var ve 3'ü de ölü.Ancak arabada arka koltuktaki çocuğun ciddi psikolojik sorunları var.Yani çift kişilikli ve ne ayarlanacaksa 4 kişi için ayarlanmış.
Arabayı süren kişi şoför ve çocuğun babası tarafından 'uzun yola' gidecekleri için tutulmuş.O iki kişiyle normalde alakası yok.
Baba ise çocuğuyla vakit geçirmek istemiş ve bunu ona söylemiş.Küçüklüğünden beri de babasına kızgın olan çocuk da ona birlikte uzun bir yola çıkabileceklerini söylemiş.Baba da seve seve kabul etmiş.
Ama çocuk mitomaniymiş.Yani aslında söylediği yalanları gerçek gibi yaşıyor, ona göre davranıyormuş.Yalnızlık yüzünden depresyondaymış aynı zamanda bir kişiliği daha varmış.Babanın gerçekten de ona kötü davranıp davranmadığını bilmiyoruz.Belki de çocuk bunu uydurmuştur.
Küçüklüğünden beri babasından intikam istiyormuş ve böyle bir fırsat eline geçince de arabanın fren sisteminde oynama yapmış.Arabanın freni olmayınca da virajı dönemeyen şoför, arabanın köprüden uçmasına neden olmuş."

"Peki tamam da, çocuk tüm bunları yaptığında babasından intikam alacaktı ama görüldüğü gibi kendisi de ölecekti.İntikamı bu kadar mı istiyordu?"

"Evet intikam istiyordu ama kendisini de öldürmesinin başka sebepleri de vardı.Çektiği onca yalnızlık, dost kazığı, aşk acısı buna neden oldu.Özellikle böylesine zavallı bir ruh halindeyken bunlar başına gelince doğru dürüst karar verememiş olmalı."

"Şimdi anlıyorum.Annesini genç yaşta kaybeden bir çocuk.Arkadaşlarından defalarca kazık yemiş.Sevdiği kızla hiçbir zaman mutlu olamamış.Bir de babasızlık olunca, tüm bunların acısını çıkarmak istemiş."

"Aynen öyle efendim.Elinde böyle bir fırsat geçince de değerlendirmiş"

"Uzun Yolların Anatomisi ha? Buna ölümün şiir kitabı diyebiliriz o zaman?"

"Yalnızlığın, kimsesizliğin, dost kazığının, sevilmemenin sonucu ölümdür.Bence bu çok doğru bir tanım oldu efendim."

"Peki.Olay çözüldüğüne göre dağılabiliriz artık sanıyorum"

"Efendim bir dakika"

"Ne oldu?"

"Ekipten arkadaşlar şunu bulmuş.Kazadan sonra ileri savrulmuş olmalı"

"O nedir?"

"Bir taslak daha.Üzerinde Uzun Yolların Sonu yazıyor."

Uzun Yolların AnatomisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin