Aamu oli mennyt samalla tavalla kuin aiemmatkin aamut. Pamela oli herättänyt meidät epämiellyttävällä tavalla. Aamupalan jälkeen olimme kiiruhtaneet oppitunneille, vain jotta William ja Dalia saivat kiusata meitä. Raven ja minä olimme nöyryytettävinä taas kerran, mutta onnistuin pitämään itseni kurissa. Ravenillä taas oli hieman enemmän vaikeuksia olla suuttumatta, mutta onnistuin keskeyttämään hänen raivonsa ennen kuin se purkautuisi.
Meillä oli kolme peräkkäistä tuntia hovietikettiä, ja vasta ensimmäinen oli takana päin. Tauon aikana Raven kirosi Williamin ja Dalian syvimpään helvetin koloon. Minä yritin hyssytellä häntä hiljaisemmaksi, jotta kuninkaalliset kiusankappaleet eivät kuulisi. Valitettavasti Dalia kuuli ja alkoi sanasota välillämme. Ravenin naama punoitti tulipunaisena, kun häntä haukuttiin homoksi ja muilla rumilla nimityksillä. Minun hermoni paloi sillä hetkellä ja tartuin Daliaa hiuksista. Ravistelin pikku prinsessaa oikein kunnolla, mutta onni ei ollut matkassa. Rehtori Shelton saapui paikalle, kuin tilauksesta.
Istuin rehtorin kansliassa, ja kuuntelin saarnaa vain toisella korvalla. En muista edes että olisin eläessäni suuttunut kenellekkään niin, että olisin antanut kunnon tukkapöllyä kellekkään. Joten minä sain varoituksen, listaan ja jos varoituksia tulisi liikaa saisin rangasituksen. Palasin tunnille ja Dalia hymyili voitonriemuisesti minut nähdessään. Minä toimin Dalian parina tai pikemminkin palvelijana ja opettelin palvelemaan kuninkaallista.
Kesken tuntia luokan ovi aukeaa, ja sisään marssii rehtori ja joku nuori nainen. Rehtori puhutteli opettajaa, ja me tuijotimme syvässä hiljaisuudessa uutta tyttöä. Hänellä oli prinsessan univormu päällä, ja tiara koristi hänen päälakeaan. Hänellä oli vitivalkoiset hiukset, jotka valuivat suorina sivuilla. Jäänsiniset silmät skannasivat luokkaa hyvin tarkasti, ja voisin vaikka vannoa että ne pysähtyivät kohdallani pisimpää kuin muiden.
" Hyvät oppilaat saanen esitellä hänen ylhäisyytensä prinsessa Krystal Agyroksesta." Rehtorin ääni ilmoitti huoneessa, ja kaikki jotka eivät kuluneet yläluokkaan polvistuivat kunnioittavasti. Minä toimin muiden alaluokan perässä, ja polvistuin polveni varaan.
" Veronica sinä saat avustaa prinsessa Krystalia." Madam Magwinan ääni kailotti, kun rehtori oli kadonnut luokasta. Melkein huokaisin helpottuneena parinvaihdosta, mutta onnistuin pitämään tiedon omanani. Jätin Dalian nuolemaan näppejään, kun siirryin Krystalin luokse.
" Prinsessa." Sanoin kunnioittavasti ja kumarsin hänelle uudelleen.
" Sinä olet siis Veronica. Olen kuullut sinusta paljon." Krystal sanoi hymyillen ystävällisesti ja tarjosi kättään, johon tartuin hymyillen.
" No ei kannata uskoa kaikkia juoruja."
" Ei edes niitä jotka sanovat että annoit hetki sitten selkäsaunan prinsessa Dalialle?" Hän kysyi ja me naureskelimme.
" No se valitettavasti taitaa olla totta." Vastasin hymyillen.
Dalia ja hänen porukkansa yrittivät keskustella Krystalin kanssa, mutta prinsessa oli kuin ei olisi huomannut heitä. Minä pidin Krystalista sillä hetkellä vieläkin enemmän. Tauko alkoi ja Raven ampaisi ulos luokasta kuin jossain palaisi. Minä lähdin hänen peräänsä ja löysin hänet hakkaamasta seinää nyrkillään.
" Mitä pahaa seinä on tehnyt?"
" Hitto että vihaan kuninkaallisia!"
" Tiedän mutta se ei ole seinän vika."
" He saavat minut suuttumaan, jos vain he eivät olisi kuninkaallisia voisin pistää tuulemaan."
" Tiedän mitä käyt läpi, ja sinuna oppettelisin käsittelemään vihaasi."
BINABASA MO ANG
Veronica (Finnish)
FantasyVeronica Morales on 17 vuotias ja hänen menneisyydessään on synkkä varjo. Kuolema tuntuu seuraavan Moralesin sukua. Outoja asioita alkaa tapahtua, ja oudommat asiat ovat jopa edessä päin.