Monta päivää oli kulunut siitä kun olin saapunut Gwenmoreen. Ulkonäköni ei juuri ollut muuttunut, paitsi että olin saanut enemmän lihaksia vartalooni. Hesperos jopa oli vihdoin antanut minulle univormun ja luvan valita oman kaapin pukuhuoneesta. Olin hyppinyt innoissani tasajalkaa sillä sekunnilla, kun olin saanut univormun käsiini. Kaikki se rehkiminen oli antanut tulosta, ja aloin jopa pysyä Ravenin perässä harjoituksissa. Professori Grendel oli tyytyväinen minun palauttaessa tehtäväni hänelle ennätysajassa. Ainoa tunti joka tuotti vieläkin ongelmia oli madam Magwina ja hovietiketti, mutta muuten olin loisto oppilas. William ja minä olimme alkaneet ottaa yhteen yhä enemmän, joten sain uusia varoituksia jo ennestään pitkään listaani. Rehtori Shelton ei edes yllättynyt kun minut tuotiin hänen eteensä uudestaan ja uudestaan. Krystal oli liittynyt joka päivä seuraamme ruokalassa, ja iltaisin vietimme vapaa aikaamme asuntolan tiloissa. Raven oli usein seurassamme ja me hulluttelimme keskenämme.
Tänään Hesperos opetti uusia liikesarjoja, ja me pääsimme harjoittelemaan niitä parin kanssa. Minut oli laitettu Ravenin pariksi. Liikesarjat olivat helppoja, ja me liikuimme hitaasti koska harjoittelimme vasta. Raven osasi liikesarjat jo unissaankin ulkoa, ja jokainen hänen tekemänsä liike oli sulava kuin pantterin.
" Huomenna saatte opetella lähitaistelua paljain käsin." Hesperos kuulutti kun aloimme tehdä lähtöä pukuhuoneisiin. Juttelin muutaman harvan tytön kanssa jotka olivat samalla tunnilla kanssani.
" Rankka treeni! Ja seuraava tulee olemaan rankempi." Emilia sanoi samalla kun pyyhki hikeään pyyhkeeseen.
" Älä muuta." Vastasi yhä hengästyneenä.
Raven odotti minua ulkopuolella, kuten joka kerta kun olimme menossa lounaalle. Kävimme keskustelua Hesperoksen kidutustunnista niin kuin me sitä kutsuimme.
" En vieläkään ole yhtä hyvä kuin sinä."
" V älä viitsi! Sinä paranet päivä päivältä. Opit kaikki ne liikesarjat niin nopeasti. Minä en oppinut niitä noin nopeasti, kun aloitin kidutustunneilla."
" No minä harjoittelen joka päivä niitä huoneessa, ja se ajaa Sabinen ja Pamelan hulluuden partaalle." Sanoin naureskellen, kun muistin edellis kerran kun olin huitonut puukepillä huoneessamme, ja Sabine oli räjähtänyt. Hän oli huutanut naamapunaisena, että hän ei pystyisi nukkumaan jos huitoisin huoneessamme aamusta iltaan. Pamela joka sattuu olemaan aamu virkku, oli ollut samaa mieltä. Hän sanoi että aamulla aikaisin herääminen on okei, mutta se että heräsin aikaisin vain huitomaan tikulla oli huono. No olin pahoitellut ja siirtynyt harjoittelemaan tallien lähellä olevalle aukealle. Trudy oli huomannut harjoitukseni ja sanonut että voisin harjoitella liikuntasalissa. Joten minä siirryin harjoittelemaan liikuntasaliin, ja William oli siellä harjoittelemassa. Me olimme tehneet äänettömän sopimuksen olla häiritsemättä toisiamme harjoitellessa.
" Luulin että olit liikuntasalissa harjoittelemassa."
" Yleensä olenkin, mutta silloin kun olen yksin huoneessa minä harjoittelen. Ethän kerro tytöille, he vain raivostuisivat asiasta."
" En kerro minä lupaan."
Istuimme pöydän ääressä syömässä lounasta äänekkäästi keskustellen menneistä ajoista. Minä istuin hiljaa paikoillani miettimässä mitä veljilleni oli käynyt. Lucasin kohdalla päätäni alkoi särkeä niin paljon että aloin nähdä tähtiä. Suljin silmäni hetkeksi ja yritin saada säryn katoamaan, mutta epäonnistuin. Särky vain paheni entisestään vaikka kuinka yritin saada sen katoamaan. Pamela katsoi minua huolestuneena, ja pudistin päätäni merkiksi että olin kunnossa. Asia jäi sikseen ja me lähdimme seuraavalle tunnille.
Professori Pompeijus aloitti tuntinsa kertomalla kuninkaallisista perheistä. Kävimme läpi eri prinssien ja prinsessojen kuolemia, jotta ymmärtäisimme mennyttä. Koko oppitunnin ajan päänsärkyni oli paikalla, ja minulla oli vaikeuksia keskittyä oppituntiin. Pompeijus tarkkaili minua vähän väliä ja olin aika varma että hän näki etten keskittynyt tuntiin. Pompeijus paheksui niitä oppilaita jotka eivät kuunnelleet häntä tunnin aikana. Kun pääsimme Gwenmoren kuninkaallisiin olin melkein valmis sammumaan kivun takia. Kylmähiki valui niskassani ja halusin oksentaa. Huone alkoi pyöriä silmissä ja näköni sumeni vähän väliä.
YOU ARE READING
Veronica (Finnish)
FantasyVeronica Morales on 17 vuotias ja hänen menneisyydessään on synkkä varjo. Kuolema tuntuu seuraavan Moralesin sukua. Outoja asioita alkaa tapahtua, ja oudommat asiat ovat jopa edessä päin.