15/9/2017
Oταν έφτασε στο προαύλιο κατευθύνθηκε προς τον Εντι με ένα μεγάλο χαμόγελο ως τα αυτιά το οποίο δεν αφησε ασχολίαστο αυτος.
-"Ασε μην μου πεις...Φαίνεται τι σε ήθελε.."είπε και χαχάνισε. Η Ανελίζ του έδωσε μια ελαφριά αγκωνιά στα πλευρά του και κοκκινησε από την ντροπη της.
-"Για ξεκινήστε ολοι τρείς γύρους το προαυλιο και μην μιλάτε! " ακουστηκε η φωνη της Ελενας και η Ανελιζ ξεφυσώντας ξεκινησε διπλα στον Εντι.
-" Μην ξεχνας τις ανασες σου γλυκια μου.." της ψιθύρισε ο Εντι και η Ανελιζ προτιμησε να χαθει στις σκεψεις της σαν υστατη λυση να περασει αυτή η δυσκολη ωρα γρηγοροτερα. Κανοντας και τις ανασες του Εντι της φάνηκε λίγοτερο κοπιαστικό από το χθεσινό μαρτύριο.
Τελειώνοντας οι γύροι συνέχισαν στις ασκησεις και μετά από σχεδόν μια ωρα έντονης εξασκησης άκουσε την Ελενα να τους προσταζει να σταματησουν για δέκα λεπτα.
Η Ανελιζ ξάπλωσε εξουθενωμενη στο εδαφος και εκλεισε τα ματια. Το στηθος της ανεβοκατέβαινε σαν τρελο από την υπερπροσπαθεια. Ο Εντι καθισε διπλα της μετά από λιγο και χαχάνισε απαλά με το θέαμα της.
-"Μπορεις να μου πεις ποτε θα το συνηθίσω; Ωωω,πραγματικά μισώ να ιδρώνω!"
-"Τα παράπονα σας στην διοίκηση μικρή μου."
-"Μην νομίζεις ότι δεν προσπαθησανα τα κάνω" ειπε αυτή λαχανιασμένη.
-"Μαλλον όχι αποτελεσματικά από ότι φαίνεται!" χαχανισε αυτος και πηρε ως απάντηση ένα δολοφονικό βλέμμα από την Ανελιζ.
-" Τι άλλο εχουμε σήμερα; Μαστίγωμα? Κρέμασμα στο πάσαλο και αλλειμα με μέλι να μας φανε οι μέλισσες?"
Ο Εντι γελασε δυνατά.
-"Δεν τρώνε οι μέλισσες μελι χαζούλα.Το φτιάχνουν μονό.." ειπε μέσα από τα γέλια του και της απλωσε το χερι του να την βοηθησει να σηκωθει. Αν και η Ανελιζ προς στιγμη απλωσε το δικο της να το πιάσει μετά θυμηθηκε τα λογια του Κριστιαν και μουρμουρισε ένα
-" ¨αστο καλυτερα'".Εδωσε ώθηση στα ποδια της και σηκώθηκε. Ο Εντι την κοιταξε απορημενος και η Ανελιζ αρκεστηκε να του πει
-"Δεν θες να ξερεις."
Η Ελενα τους συγκεντρωσε ξανα και τους συστησε δυο αρκετα μεγαλόσωμους αντρες που στεκοντουσαν διπλα της σαν μπραβοι.
-" Συνεχίζουμε με μαθήματα αυτοπροστασίας και άμυνας.!" τσιριξε η Ελενα και οι αντρες ξεκίνησαν να εξηγουν πως θα πρεπει να αντιμετωπισουν το κάθε περιστατικο.
DU LIEST GERADE
Ακαδημία του Έρωτα
RomantikΑνελίζ. Μια κοπέλα που ζει στον προγραμματισμένο , ασφυκτικό κλοιό της οικογενειάς της. Μια ημέρα θα ανατραπούν όλα και θα βρει την δύναμη και το θάρρος να πάρει την ζωή της στα χέρια της. Θα μπορέσει όμως να διαχειριστεί τα νέα συναισθήματα που...