3/9/2017
Ένα δυνατο χτυπημα στην πορτα τους έκανε να απομακρυνθουν ο ενας από τον αλλον. Η Ανελιζ γυρισε με νευρικα βηματα και καθισε στο γραφειο όσο ο Κριστιαν με βραχνη ακομη φωνη απάντησε
–"Περάστε" .
Όταν ανοιξε η πορτα η Ανελιζ στριφογυρισε τα ματια της. Δεν ήταν άλλη από την ξανθια αξιωματικο,αυτην την αδιαφορη όπως είχε χαρακτηρίσει την πρωτη μερα στην σχολη.
Βρηκες την ωρα ηλιθια ξανθοψειρα σκεφτηκε και νευρικα χτυπουσε τα δακτυλα της πανω στα πληκτρα του πληκτρολογιου.
Η αξιωματικος ριχνοντας μια ματια στην Ανελιζ πρωτα, στραφηκε γρηγορα στον Κριστιαν.
-"Ετοιμο το προγραμμα για αυτην την βδομαδα Κριστιαν. Θελεις να του ριξεις μια ματια?" Ρωτησε και τον πλησιασε.
-"Αφησε το στο γραφειο μου Ελενα." ειπε και η φωνη του ακουστηκε θυμωμενη.
Χα, σκεφτηκε η Ανελιζ. Ειχε θυμωσει που τους διέκοψαν. 1-0 ξινή και προσπαθησε να κρυψει ένα χαμογελακι.
-" Τι εχεις εσυ? Εγινε κάτι?" Ρωτησε με την σειρα της η Ελενα και εσμιξε τα φρυδια της ενοχλημενη.
-" Όχι βρε Ελενα. Καποιος παλι προσπαθησε να παραβιασει τον υπολογιστη μου" .ειπε αυτοςκαι ετριψε νευρικα το μετωπο του και καθισε στην καρεκλα του.
-"Γιατί δεν καλεις τον Νικ ξανα? Δεν είναι να κανουμε πειραματα με αυτά τα πράγματα .." ειπε η Ελενα με ειρωνια στην φωνη της και κοιταξε υποτιμητικα την Ανελιζ.
Η Ανελιζ τσιτωθηκε προς στιγμης αλλά πηρε μια βαθια ανασα την οποία αφησε να βγει αργά. 1-1 σκεφτηκε πικρα αλλά συνεχισε την δουλεία της ριχνοντας ένα γρηγορο βλεμμα στον Κριστιαν.
Ο Κριστιαν την κοιτουσε καθως ελεγε στην Ελενα
-"Μιλησα ηδη με τον Νικ και η δοκιμος είναι κορυφαια στο ειδος της. Μετα από ότι εγκαταστει δεν θα μπορει κανεις να ξαναπαραβιασει τιποτα."
Η Ανελιζ αν μπορούσε θα τον ξαναφιλουσε,σκεφτηκε και 2-1.
-"Ωραια αν είναι ετσι τότε χαλαρωσε. Ολα καλά ." ειπε η Ελενα και συνέχισε -" Μην ξεχασεις όμως το βραδυ. Στις 7 θα σε περιμενω να φυγουμε.ΟΚ?" ρωτησε η Ελενα και σηκωθηκε από την καρεκλα της.
Με τον αερα ντιβας ανοιξε την πορτα και εφυγε.
Η Ανελιζ ακουγε συνεχεια στο μυαλο της την τελευταια προταση της Ελενας. 2-10 σκεφτηκε πικρα και συνεχισε να πληκτρολογεί χωρις να ξανακοιταξει τον Κριστιαν, κατι το οποιο μαλλον έκανε με πολύ δυναμη γιατί ο Κριστιαν δεν το αφησε ασχολιαστο.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Ακαδημία του Έρωτα
RomanceΑνελίζ. Μια κοπέλα που ζει στον προγραμματισμένο , ασφυκτικό κλοιό της οικογενειάς της. Μια ημέρα θα ανατραπούν όλα και θα βρει την δύναμη και το θάρρος να πάρει την ζωή της στα χέρια της. Θα μπορέσει όμως να διαχειριστεί τα νέα συναισθήματα που...